شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یکی از ابزارهای پراستفاده در برج ها، هتل ها، مکان های امنیتی، و بیشتر جاها است. شیشه سکوریتی که ،”شیشه ایمنی” نیز نامیده میشود، شیشه ای است که در ساخت آن از شیشه های استاندارد ایمن تر استفاده شده است. چگونه شیشه سکوریت ایمن تر از شیشه معمولی و استاندارد است؟ در مرحله اول شیشه سکوریت را با گرمای بالا درست میکنند:

  • در برابر شکستگی مقاوم تر است
  • هنگام شکستن ایمن تر از سایر شیشه های معمولی است
  • برخی از مردم از شیشه سکوریت در درب و پنجره ها استفاده میکنند.

انواع شیشه سکوریت

شما می توانید بین 2 نوع مختلف شیشه ایمنی یکی را انتخاب کنید: شیشه سکوریت سفت شدن و شیشه سکوریت -لمینیت. شرکت رسالت گلاس مرکز خرید شیشه سکوریت تهران می باشد برای خرید و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت شما را راهنمایی کنند.

شیشه ی حرارت دیده یا شیشه سفت

شیشه حرارت دیده که “شیشه سفت” نیز نامیده می شود (برای ساخت آن شیشه را تا حدود 1200 درجه فارنهایت گرم میکنند و سریعاً خنک میکنند) تا در برابر شکستگی قوی تر و مقاوم تر شود.هنگامی که شیشه سفت شکسته می شود ، به جای اینکه مانند قسمت هایی بزرگ خرده شده یک بشقاب شیشه ای شکسته شود، در تکه های کوچک خرد می شود. شیشه سفت غالباً در موارد زیر استفاده می شود:

  • مانیتور رایانه
  • قفسه های یخچال و فریزر
  • اجاق گاز و درهای مایکروویو
  • اتومبیل
شیشه سکوریت
شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت چند لایه

شیشه های چند لایه در اصل یک ساندویچ شیشه ای با چسب رزینی در وسط هستند تا از ریختن شیشه در قطعات تیز جلوگیری کنند.هنگامی که شیشه چند لایه شکسته می شود، چسب مانع از خرد شدن آن به تکه های کوچکتر میشود و به همین خاطر آسیب کمتری به شما میرساند.شما میتوانید شیشه اتومبیل شکسته را ببینید که از نوع شیشه سکوریت چند لایه است (بیشتر شیشه های اتومبیل از شیشه چند لایه ساخته شده است).شیشه های چند لایه نیز معمولاً در موارد زیر استفاده می شود:

  • درب / محوطه دوش
  • درب / پنجره های فروشگاهی
  • پنجره های گلخانه
  • دیوارها / پارتیشن های اداری

چگونه شیشه های سکوریت می توانند از دزدی ها جلوگیری کنند

پنجره هر خانه یکی از ضعیف ترین نقاط ورود به خانه شما است. حتی اگر به سختی پنجره خانه خود را در شب قفل کنید و وقتی از خانه دور هستید ، یک متجاوز به راحتی می تواند شیشه پنجره را بشکند و براحتی وارد اتاق شما شود. زمانی که شما از شیشه سکوریت برای درب یا پنجره خود استفاده میکنید دیگر با خیال راحت میتوانید به سفر بروید یا خانه خود را ترک کنید. شیشه میرال از دیگر نوع های شیشه موجود در شرکت رسالت گلاس می باشد برای خرید و استعلام قیمت با ما در تماس باشید.

انواع شیشه سکوریت
انواع شیشه سکوریت

شیشه معمولی در مقابل شیشه سکوریت: چه چیزی برای خانه شما مناسب است؟

متأسفانه، ما نمی توانیم بدون بازرسی از خانه شما و صحبت با شما در مورد نیازهای امنیتی، توصیه ای مناسب برای انداختن یا خریدن شیشه سکوریت ارائه دهیم. شیشهدر مقایسه با شیشه چند لایه، شیشه سفت:

  • بسیار قوی تر است (یعنی در برابر شکست مقاومت بیشتری دارد)
  • هزینه های قابل توجهی کمتر

با این حال ، شیشه چند لایه:

  • عایق صوتی بهتری ارائه می دهد
  • تقریباً 97٪ از پرتوهای UV را مسدود می کند
  • اگر خسارت جزئی باشد می توان تعمیر کرد (معمولاً شیشه سفت نیاز به تعویض کامل دارد)

آیا برای یافتن شیشه ایمنی مناسب برای سیستم امنیتی خود به کمک نیاز دارید؟

شیشه رسالت با سابقه 20 ساله و کادر حرفه ای و کار آزموده در زمینه های زیر، در خدمت شما عزیزان می باشد:

  • تحویل یک روزه شیشه سکوریت، کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای
  • لمینیت شیشه با تصاویر دلخواه شما
  • جک پارکینگی و درب اتوماتیک با برند های معتبر اروپایی
  • نرده استیل
  • برنز کاری و استیل کاری
امنیت شما و اموال خود با شیشه سکوریت
شیشه سکوریت چیست

امنیت شما و اموال خود با شیشه سکوریت

یکی از مهمترین مزایای شیشه سکوریت این است که در اکثر موارد به راحتی قابل شکستن نیست و در صورت شکسته شدن هنوز هم چندین ویژگی ایمنی را ارائه می دهد. خانه ها و مشاغل به دلیل افزایش نیاز به امنیت ، همچنان از این شیشه استفاده می کنند. اگر در حال ساختن یک خانه ، دفتر جدید هستید و یا قصد دارید برای نوسازی شروع کنید ، پس از استفاده از محصولات شیشه ای ایمنی و امنیتی در نظر بگیرید. کارشناسان شرکت ما می توانند مشاوره عملی برای کمک به شما در انتخاب بهترین نوع شیشه ایمنی برای پروژه خود ارائه دهند.

شیشه لمینیت، همچنین به عنوان شیشه ایمنی شناخته میشود، برای افزایش استحکام و ایمنی دارای یک لایه بین پلاستیک وینوئیل است که در صورت شکسته شدن پانل آنرا را در یک قطعه نگه می دارد. طبق موارد استاندارد در مورد استفاده از این نوع شیشه ایمنی توصیه می کند که در مناطق پر رفت و آمد مانند مغازه ها بکار گرفته شود. شیشه نشکن می تواند نوع دیگری از شیشه های ایمنی باشد که شیشه های تقویت شده در گرما هستند.

هنگام شکسته شدن ، شیشه های محکم به قطعات کوچک خرد می شوند تا خطر آسیب دیدگی را کاهش دهند.نصب شیشه لمینیت شیشه ایمنی در تضمین امنیت خانه ها و مشاغل نقش اساسی دارد. این مهم است که اطمینان حاصل کنید که شیشه ایمنی به درستی نصب شده است. انواع پارتیشن شیشه ای در شرکت رسالت گلاس تولید و قابل فروش می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

قیمت شیشه سکوریت

قیمت شیشه سکوریت بستگی به ابعاد، ضخامت و نوع استفاده آن دارد. همچنین، نوع ویژگی‌های اضافی مانند پوشش‌های ضد حرارت یا ضد خش و … نیز بر قیمت تاثیرگذار است. برای اطلاع از قیمت دقیق شیشه سکوریت، بهتر است با شرکت شیشه رسالت تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی کنند.

چگونه شیشه سکوریت ایمن تر از شیشه معمولی و استاندارد است؟

در برابر شکستگی مقاوم تر است، هنگام شکستن ایمن تر از سایر شیشه های معمولی است، برخی از مردم از شیشه سکوریت در درب و پنجره ها استفاده میکنند.

شیشه سکوریت چند نوع دارد؟

شیشه ی حرارت دیده یا شیشه سفت، شیشه سکوریت لمینیت.

2 دیدگاه دربارهٔ «شیشه سکوریت چیست؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *