شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران

خرید شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت به نام شیشه نشکن نیز معروف است. اولین شیشه نشکن تولید شده به ۱۲۰ سال پیش باز می گردد. از بزرگ ترین ویژگی منحصر به فرد و خاص شیشه سکوریت مقاومت و ایمنی بالای این محصول بوده و این که این شیشه مقاوم بوده و در برابر ضربه از خود واکنشی نشان نمی دهد و همچنین در برابر حرارت دارای بیشترین مقاومت است و این خصوصیات باعث معروفیت و فروش بالای این محصول شده است.

سکوریت شیشه در اصل فرآیند تبدیل شیشه خام به شیشه نشکن می باشد که از مواد مرغوب با بالاترین کیفیت در ساخت آن استفاده می شود. با در نظر گرفتن این امر که برای ساخت شیشه سکوریت از مواد خاصی استفاده شده و کارهای زیادی بر روی آن انجام می شود، قیمت این محصول در مقایسه با شیشه های معمولی بالاتر می باشد.

ویژگی شیشه سکوریت تهران

وزن و ضخامت شیشه های سکوریت تفاوتی با شیشه های معمولی نداشته و محکم بودن آن به دلیل مواد به کار رفته در آن بوده و تاثیری بر روی وزن و ضخامت آن ندارد. درب های این نوع شیشه ها در دو نوع ریلی و پروانه ای موجود است. همچنین این شیشه ها در شفافیت و رنگ با شیشه های معمولی تفاوتی ندارد.

ویژگی شیشه سکوریت تهران
ویژگی شیشه سکوریت تهران

هزینه شیشه سکوریت تهران

شیشه سکوریت تهران دارای هزینه مشخصی نبوده و عواملی که بر روی قیمت این شیشه ها تاثیر می گذارد به شرح زیر است:

  • مواد به کار رفته در ساخت شیشه سکوریت بر روی قیمت آن تاثیر گذار است.
  • نوع درب به کار رفته در این نوع شیشه ها باعث تفییر قیمت آن می شود.
  • قیمت این شیشه ها به وزن و ضخامت آن بستگی دارد.
  • سایز این شیشه بر روی قیمت شیشه های سکوریت تاثیر می گذارد.
  • شرکت ارائه دهنده و موقعیت مکانی باعث تغییر قیمت این نوع شیشه ها می شود.
  • دستمزد نصب شرکت ارایٔه دهنده نیز بر روی قیمت ها تاثیر گذار می باشد.

تفاوت شیشه سکوریت با شیشه های معمولی

شیشه های سکوریت در قیاس با شیشه های معمولی، ضخامت یکسانی دارد.  عوامل دیگری که باعث تفاوت بین شیشه های سکوریت و معمولی شده است، مقاومت بالای شیشه های سکوریت در برابر ضربه و حرارت در مقایسه با شیشه های معمولی می باشد. قیمت شیشه های سکوریت با توجه به قابلیت های آن در مقایسه با شیشه های معمولی بالاتر می باشد. شیشه های سکوریت در صورتی که شکسته شود تبدیل به قطعاتی با لبه های صیقل شده و باعث برش نمی شود و همین ویژگی سبب ایمنی این شیشه ها می شود. به طور کلی می توان گفت، شیشه های سکوریت دارای مقاومت و ایمنی بالاتری می باشد. مزایای شیشه سکوریت را در مقاله ای دیگر در سایت سایت شیشه رسالت مطالعه کنید.

مراحل ساخت شیشه سکوریت
مراحل ساخت شیشه سکوریت

مراحل ساخت شیشه سکوریت

جهت ساخت شیشه سکوریت، ابتدا شیشه ها وارد دستگاه های شستشو شده و از هر گونه آلودگی و گرد و غبار پاک شده و آماده تولید می شود. در مرحله اول تولید، این شیشه ها داخل کوره های پیشرفته هوریزیانتال رفته و توسط المنت ها پیشرفته در داخل کوره تا درجه ۷۰۰ درجه سانتی گراد تحت حرارت قرار داده می شود. این شیشه ها داخل کوره مدام به شکل افقی توسط سرامیک های پیشرفته عقب و جلو شده تا شیشه ها فاقد حباب هوا، موج و یا قوس شود.

در مرحله بعد، شیشه به داخل دستگاه بادبزن پیشرفته شده تا به دمای معمولی بازگردد. این زمان لازم است طی چند ثانیه انجام شده و شیشه سریع خنک شود. این کار باعث می شود که شیشه دچار هوا نشود و مقومت آن ۷ برابر بیش تر از شیشه های خام شود و علاوه بر آن باعث می شود شیشه در هنگام شکستن به قسمت های کوچک به شکلی بی خطر تبدیل می شود. این شیشه ها همواره از مقاومت و امنیت بالایی برخوردار بوده و ایمنی بالایی دارد.

مزایای اصلی شیشه سکوریت

از مهم ترین مزیت های شیشه سکوریت مقاومت بالای آن در برابر ضربه و حرارت می باشد. از دیگر مزایای این شیشه ها امنیت بالای آن بوده که در صورت شکسته شدن آسیبی وارد نمی کند. نورگیری از دیگر مزایای مهم شیشه های سکوریت می باشد. برای اطلاع از مکان استفاده از شیشه سکوریت توصیه می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت شیشه رسالت مطالعه نمایید.

موارد استفاده از شیشه سکوریت
موارد استفاده از شیشه سکوریت

موارد استفاده از شیشه سکوریت

شیشه سکوریت در مکان هایی که نیاز به شیشه های مستحکم باشد، استفاده می شود. شیشه های سکوریت در خودروها در قسمت عقب و طرفین استفاده شده تا در مقابل ضربه مقاوم باشد و در صورت شکستن به قطعات ریز صیقل تبدیل شده و خطرآفرین نباشد. در ساخت لوازم منزل از جمله شیشه گاز، سینک های شیشه ای، فرتوکار و … به کار برده می شود.

همچنین این شیشه ها در ادارات برای جداسازی بخش ها از هم به طوری که دید داشته باشد، استفاده می شود. در صنعت ساختان سازی نیز از این شیشه ها برای درب ورودی و آسانسورها استفاده می شود. نصب شیشه سکوریت از دیگر خدمات ویژه شرکت شیشه رسالت می باشد برای نصب انواع شیشه سکوریت با ما تماس بگیرید.

هزینه شیشه سکوریت تهران
هزینه شیشه سکوریت تهران

ابعاد شیشه سکوریت

بزرگ ترین سایز شیشه های سکوریت 3000X5500 سانتی متر و کوچک ترین ابعاد این شیشه ها 10X10 سانتی متر عرضه می شود. سایز این شیشه ها با توجه به نیاز مشتری ساخته می شود.

حمل شیشه سکوریت

با توجه به حساسیت شیشه های سکوریت باید حمل آن با دقت انجام شود. این شیشه ها در ابعاد گوناگون به طور محکم با پوشال بسته بندی شده و در داخل جعبه های چوبی نهاده می شود. در بین دو شیشه لازم است یک لایه کاغذی مانند قرار داده تا با هم در تماس نباشند. برای آشنایی با موارد استفاده از شیشه سکوریت توصیه می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت شیشه رسالت مطالعه نمایید.

شیشه سکوریت مات

شیشه سکوریت مات تمام متریال های شیشه های سکوریت شفاف را داشته و تنها در دید آن تاثیر دارد. این نوع شیشه ها هرگز مانع از ورود نور به داخل نشده و همواره نور طبیعی را در محیط حس می کنید. این شیشه ها در رنگ های مختلفی تولید شده و رنگ برنز، آبی و سبز از پرطرفدارترین رنگ های شیشه سکوریت مات می باشد.

عواملی که بر روی قیمت شیشه سکوریت تهران تاثیر می گذارد چیست؟

مواد به کار رفته در ساخت شیشه سکوریت بر روی قیمت آن تاثیر گذار است، نوع درب به کار رفته در این نوع شیشه ها باعث تفییر قیمت آن می شود، قیمت این شیشه ها به وزن و ضخامت آن بستگی دارد، سایز این شیشه بر روی قیمت شیشه های سکوریت تاثیر می گذارد، شرکت ارائه دهنده و موقعیت مکانی باعث تغییر قیمت این نوع شیشه ها می شود، دستمزد نصب شرکت ارایٔه دهنده نیز بر روی قیمت ها تاثیر گذار می باشد.

بزرگ ترین و کوچک ترین ابعاد شیشه سکوریت چقدر می باشد؟

بزرگ ترین سایز شیشه های سکوریت 3000X5500 سانتی متر و کوچک ترین ابعاد این شیشه ها 10X10 سانتی متر عرضه می شود. سایز این شیشه ها با توجه به نیاز مشتری ساخته می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *