شیشه میرال

شیشه میرال

شیشه میرال چیست

شیشه میرال در حدود چهار برابر قوی‌ تر از نوع عادی می‌باشد برخلاف نوع حرارت دیده، که می‌تواند به ذرات دندانه‌دار کوچک که خطرناک است شکسته شود، این محصول هنگامی‌که شکسته می‌شود به تکه‌های نسبتاً بی‌ضرر خرد می‌شود. درنتیجه، در محیط‌هایی که در آن ایمنی انسان یک مسئله مهم است استفاده می‌شود. شیشه میرال جزء محصولات ایمنی است و نوعی شیشه سکوریت است. از این محصول در حمام های شیشه ای، شیشه بالکن به صورت پانل های ثابت و متحرک، شیشه فروشگاه، پارتیشن های شیشه ای و تمام فضاهایی که شیشه جزئی از آن می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. 

قیمت شیشه میرال ارائه شده به عواملی همچون ضخامت، رنگ و متراژ آن بستگی مستقیم دارد. شیشه میرال در انواع مختلفی موجود بوده که با توجه به نوع مغازه متفاوت می باشد. با توجه به این که در فروشگاه ها و مغازه ها برای دیده شدن بهتر محصولات باید از شیشه هایی استفاده کنند که دید کافی بر روی اجناس داخل آن داشته باشد. انتخاب شیشه میرال برای این مکان ها مناسب ترین گزینه می باشد. شیشه های میرال مقاومت بالایی داشته و مصارف زیادی دارد. این شیشه ها کاربردهای زیادی داشته که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

شیشه میرال

شیشه میرال در واقع همان شیشه سکوریت است که نشکن بوده ومقاومت بسیار بالایی دارد. بنابراین شیشه های میرال به راحتی نمی شکند و در صورتی که بشکند به قطعات ریزی تبدیل شده که برنده نبوده و آسیبی به کسی وارد نمی کند.در گذشته شرکتی به نام میرال وجود داشت که اولین شیشه سکوریت ها در آن تولید شد، به همین دلیل به شیشه های نشکن سکوریت شیشه میرال نیز می گویند.

شیشه میرال در انواع مختلفی در بازار موجود بوده که از جمله آن می توان به شیشه میرال مات، شیشه میرال برنز، شیشه میرال ساتینا، شیشه میرال سند بلاست، شیشه میرال رنگی، شیشه میرال حکاکی شده، شیشه سکوریت اسپایدر و شیشه سکوریت درب اتوماتیک اشاره کرد. شیشه میرال  ها کیفیت بسیار بالایی داشته و کمک بسیار زیادی به زیبایی محیط می کند. این شیشه ها در ابعاد و ضخامت های مختلف قابل تولید بوده و مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله اصلی ترین این مزایا ایمنی بالای شیشه های میرال می باشد. از پر استفاده ترین شیشه های میرال می توان به شیشه های میرال شفاف و مات اشاره کرد.

شیشه نشکن

شیشه‌های چندلایه یا شیشه لمینت موسوم به شیشه‌های نشکن یا safety glass را می‌توان به عنوان شیشه جلو ماشین، جلوی بانکدارها، حمام و فروشگاهای مختلف و انواع مکانهای دیگر که استفاده از این محصول در آنها ضروری است، استفاده نمود.

تولید شیشه نشکن

شیشه نشکن معمولاً به وسیله دو یاچند لایه شیشه سکوریت که نوعی طلق بین آنها قرار گرفته و آنها را بهم متصل نگاه می دارد تشکیل می شود. از شیشه نشکن به عنوان شیشه ضدگلوله در فضاهای گوناگون نیز استفاده می گردد. قیمت شیشه نشکن به دلیل نوع، شرایط تولید و کاربرد آن از قیمت شیشه سکوریت بیشتر است. شیشه نشکن بعد از شکستن به هیچ عنوان خرد نمی شود . تکه های شکسته شده بعد از شکست بر روی طلق قرار گرفته و مانع از ایجاد هرگونه آسیب می گردد. در این صفحه با انواع درب اتوماتیک شیشه ای رسالت گلاس و همچنین لیست قیمت درب های اتوماتیک مورد نیاز شما آشنا خواهید شد.

ویژگی های شیشه میرال
ویژگی های شیشه میرال

درب شیشه ای اتوماتیک

شرکت رسالت گلاس برند مطرح و شناخته شده ای است که همواره در بین مشتریان به دلیل ضمانت بی قید و شرط محصولات و خدمات اجرایی دقیق خود مورداطمینان آن ها می باشد . نصب بیش از پنج دستگاه درب شیشه ای اتوماتیک در طول روز نشانگر رضایت کامل مشتریان از نحوه اجرا، خدمات، کیفیت و قیمت مناسب این محصول می باشد.

درب های شیشه ای

امروزه استفاده از درب های شیشه ای به عنوان درب های شیشه ای مغازه، ورودی آپارتمان ها و برج ها، بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد درب های شیشه ای با توجه به نیاز مشتریان می توان به حالت اتوماتیک و یا حالت دستی اجرا شود. با توجه به نوع شیشه استفاده شده درب های شیشه ای، مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند.

درب شیشه ای – درب شیشه ای سکوریت

درب شیشه ای را می توان به دو صورت درب اتوماتیک و درب شیشه ای دستی سفارش داد. اگر درب شیشه ای به صورت اتوماتیک باشد نیاز به موتور و سایر متعلقات درب شیشه ای اتوماتیک دارد ، در صورتی که به صورت دستی باشد بر روی درب شیشه ای دستگیره ای برای باز و بسته کردن به صورت دستی درب شیشه ای نصب می شود. درب شیشه ای سکوریت با توجه به شیشه استفاده شده در آن مقاوم در برابر ضربه می باشد. درب شیشه ای سکوریت کاربرد های متفاوتی دارد . از درب شیشه ای سکوریت در دودبند ها، بیمارستان ها  استفاده می شود.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

عواملی از جمله نوع فریم مورد استفاده ، یراق آلات، نوع شیشه، متراژ پروژه می تواند در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر گذار باشد برای تعیین دقیق قیمت درب اتوماتیک شیشه ای بهتر است کارشناس اعزام شود تا بعد از نقشه کشی بتواند قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را اعلام نماید. مدل ها ی مختلف درب اتوماتیک شیشه ای در قیمت های متفاوت عرضه می گردند. برای مثال، قیمت درب اتوماتیک کشویی، با سایر مدل های درب اتوماتیک شیشه ای تفاوت دارد ، البته تمامی موارد ذکر شده در قیمت درب اتوماتیک کشویی نیز تاثیر گذار است.

نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نصب درب اتوماتیک شیشه ای توسط این شرکت در کمترین زمان ممکن حتی برای پروژه های بزرگ تجاری انجام می پذیرد. بهره گیری از بهترین تکنولوژی نصب با دقت و سرعت بالا در کنار ارائه خدمات گسترده درب اتوماتیک پس ازنصب و تنوع در محصولات، ما را در بین دیگر رقبا در این صنعت پیشتاز نموده است . رسالت گلاس به عنوان یک برند مطرح و قابل اعتماد در نگاه مشتریان خود همواره در تلاش است تا به این اعتماد به شایسته ترین نحو پاسخگو باشد.

تاریخچه شیشه میرال

 زمانی که روز های آغازین صنعتی شدن در ایران شکل می گرفت کارخانه هایی از قبیل ایران ناسیونال، ارج، کفش ملی در حال رشد و شکل گیری بودند. اولین کارخانه شیشه سکوریت ایران نیز با نام شیشه میرال در همین زمان در تهران شکل گرفت. این مسئله سبب گشت تا در میان مردم  شیشه سکوریت به نام میرال شناخته شود این کارخانه تا سال ها به عنوان تنها کارخانه شیشه سکوریت در ایران فعالیت می نمود ، با گذشت زمان و با افزایش نیاز برای شیشه سکوریت کارخانه های دیگر اضافه شدند. تا قبل از دهه 60 تجهیزات و ماشین آلات شیشه سکوریت در ایران کاملا وارداتی بود که بعد از آن اغلب این تجهیزات در داخل تولید می گردد. مجموعه شیشه رسالت مرکز فروش شیشه سکوریت تهران می باشد برای خرید و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

ویژگی های شیشه میرال

ویژگی های شیشه میرال عبارتند از:

  • استحکام فراوان
  • مقاومت فوق العاده و جلوگیری از نفوذ سرما و گرما به داخل
  • زیبایی شکیل و بی مانند
  • استفاده بیشتر از محیط
  • امکان نمایش مناسب فضا در مکان های تجاری
  • امکان استفاده کامل از نور محیط
  • امکان تعیین رنگ نورمحیط.

ابعاد شیشه میرال

شیشه های میرال سایز مشخصی نداشته و با توجه به ابعاد محلی که قرار است شیشه میرال در آن نصب شود، سایز این شیشه تعیین می شود.

رنگ شیشه میرال

شیشه میرال به طور معمول شفاف می باشد ولی با توجه به نیاز و سلیقه مشتری می تواند در رنگ های گوناگون تولید شود. شیشه های میرال بی رنگ بیشترین فروش را در بازار دارند. رنگ های شیشه میرال موجوددر بازار می توان به شفاف، دودی، مات، مسی، سبز، آبی، طلایی، رفلکس و سوپر کلیر اشاره کرد.

تفاوت شیشه میرال با شیشه های معمولی مغازه

شیشه میرال در واقع همان شیشه های معمولی بوده که در طی زمان و طی فرآیندهایی همچون مدت زمان حرارت دادن و نحوه خنک کردن آن تبدیل به شیشه میرال شده است.

کاربرد شیشه میرال
کاربرد شیشه میرال

کاربرد شیشه میرال

  • یکی از کاربردهای مهم و اساسی شیشه های میرال در صنعت خودرو سازی می باشد.
  • از دیگر کاربردهای شیشه میرال در ساخت لوازم خانگی همچون شیشه های گاز، فر، بخاری و … می باشد.
  • استفاده در داخل ساختمان ها به عنوان محافظ از دیگر کاربردهای شیشه های میرال است.
  • با توجه به این که شیشه های میرال شفاف هستند، در مغازه ها و فروشگاه ها کاربرد دارد.
  • استفاده از شیشه های میرال در شرکت ها و محیط های کار برای تفکیک فضاها از یکدیگر و کاهش سر و صدا استفاده می شود.
  • با توجه به این که شیشه های میرال ضد ضربه و ضد گلوله می باشد، در بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • می توان گفت که شیشه های میرال در مکان هایی استفاده می شود که نیاز به امنیت بالایی دارد. این شیشه ها باید مقاوم بوده و امنیت بالایی داشته باشند.
  • تولید لوازم خانگی نظیر بخاری، هودها، گازهای شیشه ای، یخچال، ماکروفر و …
  • در ساخت ساختمان ها از جمله درب ورودی، آسانسورها، پنجره ها، راهروها، دودبندها و …
  • صفحه نمایش بسیاری از گوشی های هوشمند
  • در ساختمان های تجاری و مسکونی
  • استفاده در حمام، استخر، سونا، جکوزی و …
  • بانک ها و دیگر موسسات
  • بالکن های شیشه ای
  • ویترین های شیشه ای
  • پارتیشن شیشه ای
  • نمای شیشه ای
  • در شیشه جلو و عقب اتومبیل ها 

ایمنی و مقاومت شیشه میرال

شیشه های میرال در ظاهر با دیگر شیشه ها تفاوت چندانی نداشته و تنها کمی شفاف تر می باشد ولی جنس این شیشه ها نشکن بوده و در صورتی که شکسته شود نیز به قطعات بسیار ریز صیقل تبدیل شده که بی خطر است. با توجه به این که یکی از وظایف شیشه ها حفاظت در مقابل خطرات و تهدیدات می باشد باید در برابر ضربه مقاوم باشند. ایمنی شیشه های میرال بسیار بالا بوده و به راحتی و به صورت معمولی شکسته نمی شود.

نصب شیشه میرال

برای نصب شیشه میرال نیاز به دانش و تجهیزات بوده و بدون داشتن این دو نمی توانید شیشه های میرال را نصب نمایید. بنابراین بهترین راه استفاده از نصابان مخصوص شیشه های میرال می باشد.

مزیت های شیشه میرال

  • از اصلی ترین و مهم ترین مزیت های شیشه میرال کیفیت بالای آن و ایمن بودن این شیشه ها می باشد.
  • این شیشه ها عایق صدا بوده و باعث برقراری آرامش در ساختمان می شود.
  • شیشه های میرال بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربه نمی شکند.
  • از دیگر مزایای شیشه میرال ضد ضربه بودن این شیشه ها می باشد.
  • استفاده از این شیشه ها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
  • شیشه های نشکن ضد خراش بوده و تا مدت ها می تواند برای شما کارایی داشته باشد.
  • شیشه های میرال نورگیری خوبی داشته و مانع از عبور نور نخواهد شد.
  • این شیشه ها ضدحریق بوده و در صورت آتش سوزی مشکل ایجاد نمی کنند.
  • نصب آسان و سریع از دیگر مزایای شیشه های سکوریت می باشد.
  • قیمت شیشه های میرال در مقایسه با جنس آن بسیار مناسب می باشد.
  • این شیشه ها مانع از نفوذ گرد و غبار به داخل ساختمان می شود.
  • شیشه میرال امنیت بسیار بالایی داشته و در صورت شکسته شدن به قطعات ریز صیقل تبدیل شده که هیچ خطری ندارد.

شیشه میرال به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارد، بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون قرار گرفته است. این شیشه ها علاوه بر کیفیت بسیار زیادی که دارد، تاثیر زیادی بر روی زیبایی محیط اطراف نیز می گذارد. طرح و رنگ این شیشه ها با توجه به درخواست مشتری تولید می شود. مزایای استفاده از شیشه میرال از مقالات جدید سایت شیشه رسالت می باشد که توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

حمل شیشه میرال

حمل شیشه های میرال باید با دقت انجام شود بنابراین در هنگام جابجایی این شیشه ها را با پوشال محکم بسته بندی کرده و درون جعبه های چوبی قرار می دهند و سپس مابین دو شیشه یک لایه کاغذ مانند گذاشته تا تماسی با یکدیگر نداشته باشند. با وجود این که این شیشه ها نشکن و ضدخراش است ولی همچنان تدبیرهای لازم در هنگام جابجایی این محصول رعایت می شود.

خرید شیشه میرال

همان طور که گفته شد شیشه های میرال برای محافظت مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین باید در هنگام خرید به کیفیت آن توجه نمایید و این شیشه ها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

مزیت های شیشه میرال
مزیت های شیشه میرال

شیشه میرال مات

ساخت شیشه های میرال مات مانند شیشه های شفاف بوده و مواد به کار رفته در آن هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد. تنها تفاوت این دو شیشه با یکدیگر در دید آن ها بوده که شیشه های مات از بیرون دید ندارد ولی از ورود نور به داخل نیز جلوگیری نمی کند.
شیشه های میرال برای مکان هایی استفاده می شود که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارد. از جمله این مکان ها می توان به حمام ها، سرویس های بهداشتی، بالکن ها و … اشاره کرد.

فروش شیشه میرال

رسالت گلاس تولید کننده بهترین و مرغوب ترین شیشه های نشکن در ایران بوده که این قابلیت را دارد که شیشه هایی با ابعاد و ضخامت های مختلف را با توجه به نیاز مشتری تولید کند. این شرکت شیشه های خود را به صورت عمده و تکی به فروش می رساند. کیفیت از اصلی ترین ویژگی های تولیدی رسالت گلاس بوده که باعث رضایت مشتریان شده است.

قیمت شیشه میرال

شیشه های میرال در مقایسه با شیشه های معمولی قیمت بیشتری داشته ولی از کیفیت بالاتری برخوردار است. همچنین این شیشه ها به دلیل مقاومت بالا و ماندگاری زیاد بسیار به صرفه می باشد. می توانید با خرید شیشه های میرال در هزینه های خود بسیار صرفه جویی کرده و با پرداخت یکبار مبلغ بابت این شیشه ها تا مدت ها از آن استفاده کنید. عوامل زیادی بر روی کیفیت و در نتیجه قیمت این محصول تاثیر می گذارد که از جمله این عوامل یراق آلات به کار رفته در این شیشه ها، قطر و ضخامت شیشه، میزان شفافیت شیشه میرال و … می باشد.

مراحل ساخت شیشه میرال

شیشه های میرال برای این که استحکام آن افزایش یافته و نشکن شوند، آن را در کوره ها قرار داده و تا ۷۰۰ درجه به آن حرارت می دهند. سپس به قسمت بیرونی و داخلی این شیشه ها هوای سرد دمیده می شود که همین تغییرات ناگهانی دما باعث سکوریت و یا همان نشکن شدن این شیشه ها می شود.

نحوه شکستن شیشه میرال

شیشه های میرال استحکام بالایی داشته و به راحتی نمی شکنند. این شیشه ها در صورتی که بنا به دلایلی بشکنند، به قطعات ریز مربعی شکل تبدیل شده که فاقد لبه های تیز هستند و این لبه های صیقلی باعث شده که خاصیت برندگی نداشته باشند. به همین دلیل این قطعات ریز هیچ گونه آسیبی به محیط اطراف وارد نخواهد کرد.

ضخامت شیشه میرال

شیشه های میرال ضخامت های مختلفی داشته که هر چه ضخامت این شیشه ها افزایش یابد، میزان مقاومت آن نیز بیشتر می شود. این شیشه ها را می توان بر اساس نیاز و درخواست مشتری در ضخامت های مختلف تولید کرد. مجموعه شیشه رسالت ارائه دهنده انواع پارتیشن شیشه ای با مناسب ترین قیمت می باشد برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

قیمت شیشه میرال
قیمت شیشه میرال

ویژگی های شیشه میرال

  • شیشه های میرال نشکن بوده و به راحتی نمی شکنند.
  • این شیشه ها در صورت شکستن تبدیل به قطعات ریز صیقل می شوند.
  • برای نصب این شیشه ها نیاز به وقت و هزینه کمی می باشد.
  • شیشه های میرال عایق حرارت بوده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
  • همچنین این شیشه ها عایق صدا بوده و باعث کاهش سر و صداهای اطراف می شود.
  • شیشه های میرال در مقایسه با کیفیت و قابلیت هایی که دارد، بسیار به صرفه می باشد.
  • این شیشه ها عمرطولانی و ماندگاری بالایی دارد.
  • شیشه های میرال ضدخراش بوده و همواره زیبایی خود را حفظ می کند.
  • شیشه های میرال مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته و در صورت آتش سوزی هیچ کمکی به انتشار آتش نخواهند کرد.

چاپ شیشه میرال

با استفاده از سند بلاست می توان بر روی شیشه های میرال طرح خاصی را چاپ کرد. این خاصیت برای مکان هایی که نیاز به محدود شدن دید مانند حمام ها دارند، بسیار مناسب می باشد. همچنین این شیشه ها در شرکت ها بسیار پرکاربرد بوده و علاوه بر این که می توانند از این شیشه ها به عنوان عایقی در برابر صوت و حرارت استفاده کنند، می توانند به برند سازی و معرفی لوگوی خود نیز کمک کنند.

نحوه برش شیشه میرال

شیشه های میرال به دلیل خاصیت نشکنی که دارد به راحتی نمی توان آن را برش زده و نیاز به تجهیزات خاصی می باشد. برای برش شیشه های میرال باید آن را بر روی میزهای مخصوص قرار داده و با استفاده از دستگاه های مخصوص نظیر دستگاه سی ان سی آن را برش داد.

رنگ شیشه میرال چگونه می باشد؟

شیشه میرال به طور معمول شفاف می باشد ولی با توجه به نیاز و سلیقه مشتری می تواند در رنگ های گوناگون تولید شود. شیشه های میرال بی رنگ بیشترین فروش را در بازار دارند. رنگ های شیشه میرال موجوددر بازار می توان به شفاف، دودی، مات، مسی، سبز، آبی، طلایی، رفلکس و سوپر کلیر اشاره کرد.

ضخامت شیشه میرال به چه صورت می باشد؟

شیشه های میرال ضخامت های مختلفی داشته که هر چه ضخامت این شیشه ها افزایش یابد، میزان مقاومت آن نیز بیشتر می شود. این شیشه ها را می توان بر اساس نیاز و درخواست مشتری در ضخامت های مختلف تولید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *