شیشه سکوریت یا شیشه ی حرارت دیده

شیشه سکوریت یا شیشه ی حرارت دیده

شیشه سکوریت چیست

شیشه سکوریت، شیشه ی حرارت دیده و یا شیشه ی سخت شده به شیشه هایی گفته می شود که برای مقاوم تر شدن نسبت به شیشه های معمولی مورد عملیات حرارتی و شیمیایی قرار گرفته می شود. بعد از اینکه شیشه در دمایی حدود 700 درجه و حتی بالاتر مورد حرارت دهی قرار گرفت بلافاصله در معرض دمیدن هوای سرد  قرار می گیرد که این کار موجب می شود سطوح بیرونی زودتر از لایه ی داخلی شیشه سرد شود و این امر موجب مقاومت بیشتر شیشه می شود.این فرآیند سبب می گردد لایه بیرونی شیشه سریعتر از لایه داخلی خنک شده و باعث استحکام بیشتر شیشه می گردد.

کیفیت تولید شیشه سکوریت بستگی به عوامل متعددی از جمله کیفیت شیشه خام اولیه، تنظیم دمای کوره سکوریت، زمان بندی دقیق و مناسب در کوره ماندن و … دارد. همچنین هر چقدر شیشه سکوریت شده به قطعات ریزتری تقسیم گردد کیفیت شیشه سکوریت بالاتر بوده و این مسئله از نشانه های کیفیت می باشد. شیشه سکوریت در رنگ های متنوعی وجود دارد . عمده رنگ های آن آبی، برنز،سفید یا بی رنگ، دودی، سبز و برفی می باشد. پس شیشه سکوریت در مواردی که نیاز به شیشه های مقاومتر باشد مورد استفاده قرار می گیرد مثل درب ورودی ساختمانها، کابین حمام، درها و گیت های شومینه و موارد زیاد دیگر که نیاز به شیشه قوی و ایمن در مقابل ضربه ، سرمای شدید و یا گرمای زیاد باشد.

روند سکوریت کردن یا مقاوم کردن شیشه

  • اعمال حرارت: گرم کردن یکنواخت شیشه تا دمای نرمی شیشه که چیزی حدود ۷۰۰ درجه سانتی گراد می‌باشد. البته استاندارد صنعتی 620 درجه سانتیگراد (1،148 درجه فارنهایت) است.
  • سرد کردن: شیشه گرم شده بوسیله دمیدن هوای سرد به هر دو سطح شیشه سریعاً سرد می‌گردد. فرایند خنک کردن شیشه مانند فرایند خنک کردن فولاد است.
    طرز کار کوره‌های حرارتی نیز به دو روش می‌باشند:
  • کوره‌های المنتال: کوره‌هایی که با المنت به شیشه گرما می دهند.
  • کوره‌های کانوکشن: القای گرما به شیشه به وسیله گرمای هوای درون کوره که سکوریت با کیفیت تری تولید می شود که البته نسبت به المنتال گرانتر است. 

شیشه سکوریت چه کاربردهایی دارد ؟

شیشه سکوریت، شیشه ای است که جنس محکم و خوبی دارد ، نمی شکند و در برابر حرارت مقاوم است، همچنین در مقابل ضربه های فیزیکی محکم و با دوام هستند. این نوع شیشه ها از امنیت بالای برخورد دار هستند و اهمیت زیادی دارد و بسیار مناسب تر از شیشه های دیگر هستند، البته به کارایی شیشه ها هم بستگی دارد. شیشه سکوریت از پرکاربرد ترین نوع شیشه هست . شیشه های سکوریت و درب های شیشه ای مدل های متعددی دارند و در حال حاضر در دارای تنوع مدل زیادی می باشند. ابعاد شیشه سکوریت بستگی به حجم پروژه شما دارد و بعضی مواقع ثابت هستند، بعضی مواقع  اینطور نیست و قابل تغییر هستند.شیشه سکوریت انواع متعددی دارد. شیشه سکوریت شامل دو مدل متفاوت است :

  • شیشه ی نشکن
  • شیشه لمینیت 

شیشه در تنوع ضخامت و رنگ حرف اول را می زند. شیشه سکوریت با کوره های تخت ، کیفیت آن چند برابر شیشه سکوریت با کوره های عمودی می باشد که به آن اوریزانتال می گویند و در برابر سرما و گرما مقاومت بسیار بالایی دارد . شیشه سکوریت شده با کوره تخت این حسن را دارد که وقتی در اثر ضربه شکسته شد به قطعات بسیار ریز و یکنواخت و بدون خطر برش تبدیل می شود و مقاومت پذیری بر اثر ضربه در سکوریت کوره تخت بسیار بالا می باشد. برای آشنایی با ویژگی های شیشه‌ لمینت توصیه می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت رسالت گلاس مطالعه کنید.

کاربرد شیشه سکوریت یا شیشه ی حرارت دیده
کاربرد شیشه سکوریت یا شیشه ی حرارت دیده

قفل درب های شیشه ای سکوریت

 قفل ها جهت ایمنی بیشتر بر روی درب ها، شیشه ها، وسایل نقلیه نصب می شوند . با توجه به طرح پیشنهادی ، قفل شیشه های سکوریت ساخته می شوند . انواع قفل شیشه های سکوریت معمولی که ساختاری بسیار ساده و سنتی دارند و انواع قفل های کارتی که در حال حاضر با تکنولوژی های جدید نیز آمیخته گردیده و دارای مشخصاتی به قرار ذیل می باشد:

  • دارای بدنه استیل بسیار شکیل
  • دارای ریموت کنترل از راه دور برای باز کردن درب
  • مجهز به سیستم کارتی و کلید تراشه هوشمند (تگ)
  • مجهز به صفحه کلید جهت وارد کردن رمز
  • مقاومت زیاد در مقابل شوک های الکتریکی
  • قابل نصب بر روی درب های سکوریت و شیشه ای
  • پوسته خارجی ساخته شده از آلومینیوم سخت (با تکنولوژی نانو) مقاوم در مقابل خرابکاری های احتمالی
  • در پوش قابل حرکت برای محافظت سنسور، ضد رطوبت، ضد گرد و غبار و مناسب برای استفاده در تمام محیط ها
  • تعویض آسان باطری تنها ظرف 10 ثانیه
  • دارای ملودی خطر در صورت بازماندن درب یا به زور بازشدن آن
  • دارای سنسور امنیتی
  • نصب آسان و تمیز
  • قابل استفاده بدون برق شهری و تنها با باطری
  • مجهز به زبانه قفل چند شاخه فولادی جهت امنیت بیشتر
  • سیستم قفل کن خودکار

انواع شیشه سکوریت

  • شیشه حمام
  • شیشه حمام کشویی
  • شیشه حمام لولایی
  • شیشه پارتیشن
  • شیشه بالکن پارتیشن
  • شیشه دودبند (ضد حریق)
  • شیشه بالکن تاشو (جمع شو)

ﺑﺮرﺳﯽ ﮐﺎﻻﻫﺎی ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ و ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ اﺛﺮات آن ﺑﺮ ﻣﺼﺮف و ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻮع ﮐﺎرﺑﺮد اﯾﻦ ﮐﺎﻻ ، ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻣﯽ ﺗﻮان ﮔﻔﺖ ﮐﺎﻻی ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﺑﺮای اﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮل وﺟﻮد ﻧـﺪارد . ﺗﻨﻬﺎ ﻣﯽ ﺗﻮان ﮔﻔﺖ در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ ﻗﻔﻠﻬﺎی ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮی و رﻣﺰدار در ﺣﺎل ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻨﯽ ﺑﺎ ﻗﻔﻠﻬﺎی ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ . اﻣﺮوزه  ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﻣﺼﺮﻓﯽ ﺑﻮدن و ﭘﺮﮐﺎرﺑﺮد ﺑﻮدن این کالا در ﻣﻨـﺎزل ﻣـﺴﮑﻮﻧﯽ، ﺧﻮدروﻫـﺎ، ﻫﺘﻠﻬـﺎ، ادارات ، ﺑﻪ ﺟﻬﺖ ﺗﺎﻣﯿﻦ اﻣﻨﯿﺖ ، اهمیت استراتژیکی و ﻧﻘﺶ وﯾﮋه و ﻣﻤﺘﺎزی دارﻧﺪ .

ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻋﻤﺪه ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪه : ﭼﯿﻦ، آﻟﻤﺎن و ژاﭘﻦ و ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻋﻤﺪه ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨـﺪه اﻏﻠـﺐ ﮐـﺸﻮرﻫﺎی ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ اروﭘﺎﺋﯽ ﻧﻈﯿﺮ آﻟﻤﺎن، اﯾﺘﺎﻟﯿﺎ، ﺳﻮﺋﯿﺲ، ﺳﻮﺋﺪ، اﻧﮕﻠـﺴﺘﺎن و ﮐـﺸﻮرﻫﺎی ﺟﻨـﻮب ﺷـﺮق آﺳـﯿﺎ ﻧﻈﯿﺮ ﭼﯿﻦ، ﮐﺮه ﺟﻨﻮﺑﯽ و ..ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻋﺮﺑﯽ ﻧﻈﯿﺮ اﻣﺎرات، ﻗﻄﺮ و ﮐﻮﯾﺖ می باشند. مجموعه شیشه رسالت مرکز خرید شیشه سکوریت تهران با مناسب ترین قیمت می باشد جهت خرید و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

ﺷﺮاﯾﻂ ﺻﺎدرات شیشه سکوریت

اﯾﻦ ﮐﺎﻻ ﻣﺤﺪودﯾﺖ ﺻﺎدراﺗﯽ ﻧﺪاﺷﺘﻪ و ﺻﺎدرﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻋﻤﺪه ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ از ﻣﺸﻮﻗﻬﺎی ﺻﺎدراﺗﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ .

ﺑﺮرﺳﯽ اﺟﻤﺎﻟﯽ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی و روﺷﻬﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﻋﺮﺿﻪ ﻣﺤﺼﻮل در ﮐـﺸﻮر و ﻣﻘﺎﯾـﺴﻪ آن ﺑـﺎ دﯾﮕـﺮ ﮐﺸﻮرﻫﺎ : ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﯾﻨﮑﻪ در ﮐﺸﻮر ﺻﻨﻌﺖ ﺳﺎﺧﺖ ﻗﻄﻌﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮ ﮐﺸﻮرﻫﺎ ﻋﻘﺐ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻮﻧﺘﺎژ و اﺳﻤﺒﻞ ﻧﻤﻮدن وﺳﺎﯾﻞ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ در واﺣﺪﻫﺎی ﺻﻨﻌﺘﯽ راﯾﺞ ﻣـﯽ ﺑﺎﺷـﺪ، ﻟﺬا ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﯿﺎن اﯾﺮان ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﺳﺎزﻧﺪه ﻣﻤﮑﻦ ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻧﻘﺎط ﻗﻮت و ﺿﻌﻒ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژﯾﻬﺎی ﻣﺮﺳﻮم در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺗﻮﻟﯿﺪ:  ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺗﻮﻟﯿـﺪ ﻗﻔـﻞ ﺳـﻮﺋﯿﭽﯽ از ﻋﻤﻠﯿـﺎت ﻣﺘـﺪاول در ﺻـﻨﺎﯾﻊ ﻓﻠـﺰی ﻣﺘـﺸﮑﻞ از ﻣﺮاﺣـﻞ ﺑﺮﺷـﮑﺎری،ﭘﺮﺳﮑﺎری، رﯾﺨﺘﻪ ﮔﺮی ﺗﺤﺖ ﻓﺸﺎر ، داﯾﮑﺎﺳﺖ ، آﺑﮑﺎری ﻗﻄﻌﺎت، اﻧﺠﺎم آزﻣﺎﯾـﺸﺎت اﺳـﺘﺎﻧﺪارد و ﮐﻨﺘـﺮل ﮐﯿﻔﯿﺖ، ﻣﻮﻧﺘﺎژ ﻗﻄﻌﺎت و ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨـﺪی ﺗـﺸﮑﯿﻞ ﮔﺮدﯾـﺪه اﺳـﺖ ﮐـﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋـﺎ از ﺳﯿـﺴﺘﻢ ﭘﯿﭽﯿـﺪه ایﺑﺮﺧﻮردار ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

وﺿﻌﯿﺖ ﺣﻤﺎﯾﺘﻬﺎی اﻗﺘﺼﺎدی و ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ : ﺗﻌﺮﻓﻪ ﮔﻤﺮﮐﯽ حمایتی و ﺣﻤﺎﯾﺘﻬﺎی ﻣﺎﻟﯽ  ﺑﺎﻧﮑﻬﺎ و ﺷﺮﮐﺘﻬﺎی ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ گذار ، شامل ﻣﺎﺷﯿﻦ آﻻت ﺗﻮﻟﯿﺪ اﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮل، ﻣﺎﺷﯿﻦ آﻻت  ﺑﺮش و ﭘﺮس ﺑﻮده و %4 تا 10% ﺗﻌﺮﻓﻪ ﮔﻤﺮﮐـﯽ است و ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑـﺎ ﭘﺮداﺧـﺖ ﺣﻘـﻮق ورودی ﻧـﺴﺒﺖ ﺑـﻪ واردات ﻣﺎﺷـﯿﻦ آﻻت اﻗـﺪام ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺎﻧﮑﻬﺎی ﻋﺎﻣﻞ از ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪﮔﺎن و واردﮐﻨﻨﺪگان ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﺑﻪ ﺻﻮرت ﭘﺮداﺧـﺖ ﺗـﺴﻬﯿﻼت ﺑﺎ ﺑﻬﺮه ﺻﻨﻌﺘﯽ و ﺑﺎ اﻗﺴﺎط ﺑﻠﻨﺪﻣﺪت ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ.

عملیاتی که در ساخت شیشه سکوریت انجام می شود، باعث افزایش مقاومت شیشه (حدود 3 الی 5 برابر) در مقابل ضربه و نیز شوک های حرارتی میشود. این شیشه ها در صورت شکستن،به ذرات ریز و مکعب شکل تقسیم می شوند که آسیب رسان نیستند از این نوع شیشه در ویترین فروشگاه ها ، درهای شیشه ای و پنجره های جانبی خودروها استفاده می شوند.

انواع شیشه سکوریت
انواع شیشه سکوریت

ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺳﺎﺧﺖ ﺷﯿﺸﻪ سکوریت

  • ﺗﻬﯿﻪ ﻣﻮﺍﺩ ﺍﻭﻟﯿﻪ ﻭ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﭘﻮﺩﺭ ﺑﺎ ﺩﺍﻧﻪ‌ﺑﻨﺪﯼ ﺑﯿﻦ 1.0 ﺗﺎ 2 ﻣﯿﻠﯽ‌ﻣﺘﺮ
  • ﺗﻮﺯﯾﻦ ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺩ ﺍﻭﻟﯿﻪ ﺑﻪ ﻧﺴﺒﺘﻬﺎﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﻭ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ 4 ﺗﺎ 5 ﺩﺭﺻﺪ ﺁﺏ ﻭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﺑﻪ ﮐﻮﺭﻩ
  • ﺫﻭﺏ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﺩﺭ ﮐﻮﺭﻩ ﻭ ﺗﻬﯿﻪ ﺧﻤﯿﺮ ﺷﯿﺸﻪ
  • ﺑﯽ‌ﺭﻧﮓ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﻤﯿﺮ ﺷﯿﺸﻪ ﻭ ﺧﺎﺭﺝ ﮐﺮﺩﻥ ﮔﺎﺯﻫﺎ.

ساختار شیشه سکوریت

شیشه فلوت در 8 دقیقه در دمای 150 الی 175  و بار 10 کیلو وات در متر مربع در یک دقیقه می شکند . شیشه های نیمه سکوریت و سکوریت تا 20 دقیقه در دمای 350 درجه می شکند ، شیشه تک جداره تا مرز 33 کیلو وات بر متر مربع نمی شکند. شیشه دوجداره می تواند گرمای حرارت را از 100 کیلو وات بر متر مربع تا 8 کیلو وات کاهش دهد به شرط اینکه شیشه دچار شکستگی نشود. شیشه تک جداره در دمای 400 تا 500 درجه و بار 50 تا 70 کیلو وات بر متر مربع سقوط می کند. به طور کلی شیشه ها ی ایمن در برابر حریق شامل شیشه به همراه لایه پف کننده، کوت ها و لمینیت های مخصوص، شیشه های سکوریت، عایق و شیشه های سیم دار است که مقاومت خوبی در برابر حریق دارند . ساختار و عناصر کرتین وال و نصب کامل فریم با درزگیر و گسکت نقش مهمی در کنترل سقوط شیشه دارد.

ارتفاع پانل های اسپندرال

ارتفاع پانل های اسپندارل باید بین 1.2، 1.5 متر باشد تا از تاثیر زبانه شعله حریق بر طبقه بالاتر جلوگیری شود. پیش آمدگی عمومی یا افقی بر روی نما: پیش آمدگی افقی بالای حجم شعله ، موثر و پیش آمدگی عمودی در طرفین پنجره می تواند تاثیر منفی بر روی میزان شعله داشته باشد. ساختار هندسی کرتین وال: شیب کرتین وال تاثیر مهمی در رسیدن نقطه اوج شعله به طبقه بالا دارد. شیب به سمت بیرون تاثیر منفی و به سمت داخل ساختمان تاثیر مثبت دارد. جهت باد هم تاثیر مهمی بر روی شعله دارد . نماهای دو پوسته شدت شعله و گرما را در داخل محفظه بین دو پوسته بیشتر می کند. برای خرید و استعلام قیمت پارتیشن شیشه ای با مجموعه شیشه رسالت تماس بگیرید. مجموعه شیشه رسالت ارائه دهنده انواع پارتیشن شیشه ای می باشد.

شیشه سکوریت درب کشویی فریم دار

درب کشویی فریم دار که با استفاده از فریم های درب اتوماتیک با نمایی زیباتر به صورت کشویی باز و بسته میشود و همچنین به دلیل داشتن فریم، دو درب از استحکام بیشتری برخوردار است .

شیشه سکوریت درب کشویی بدون فریم (فکی)

درب شیشه ای کشویی بدون فریم  با استفاده از فک آلومینومی که از بالای درب روی شیشه مونتاژ می شود و با استفاده از غلطکی که داخل ریل حرکت می کند به درب اجازه می دهد که در روی دیوار با شیشه های ثابت کناری به صورت کشویی حرکت کند و مناسب برای دهنه ویترین مغازه ها و پارتیشن های اداری می باشد .

شیشه سکوریت درب کشویی نمایشگاهی

به شیشه هایی گفته میشود که در فضاهای نمایشگاهی همچون نمایشگاه اتوموبیل، نمایشگاه مبلمان ، نمایشگاه فرش و کلیه فضاهایی که به جلوه دهی و ایجاد محیط نمایشگاهی احتیاج دارد، نصب می گردد . امکان نصب شیشه در ابعاد بزرگ و یا دلخواه به شما این امکان  را می دهد تا بتوانید جلوه های بی نظیر به محیط کسب خود ببخشید .

شیشه سکوریت درب کشویی اسپایدری

درب کشویی اسپایدر که با استفاده از یراق آلات خارجی اسپایدر با ظرافت بالا ساخته می شود ، مناسب برای دهنه هایی است که از نظر نما و زیبایی با نمای استیل به کار رفته در یراق آلات دارای اهمیت بیشتری است.

پوشش کامل نما با شیشه شــفاف یا استفاده از شیشه اسپندرال

گسترش آتش در سیستم بدون اسپندرال بیشتر است. ساختار قسمت اسپندرال بخش مهمی از سیستم آتش بند پیرامونی است و استفاده از پشم سنگ کارایی بهتری از فایبرگلاس برای بخش اسپندرال دارد. در کنار این مساله مولیون ها هم باید محافظت شوند، چون در غیر این صورت کل سیستم دچار شکست می شود. شیشه شفاف هم می تواند دارای رنگ جذب کننده حرارت یا پوشش کنشگر نسبت به حرارت باشد. انواع شیشه میرال را می توانید از مجموعه شیشه رسالت تهیه کنید جهت استعلام قیمت شیشه میرال و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺳﺎﺧﺖ ﺷﯿﺸﻪ سکوریت
ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺳﺎﺧﺖ ﺷﯿﺸﻪ سکوریت

ساختار لازم برای عناصر شیشه ای نما جهت افزایش ایمنی

به دلیل پوشش گسترده نماهای ساختمان های بلند با ساختارهای شیشه ای ، در این بخش به بررســی این نوع از نماها از جهت افزایش ایمنی می پردازیم:

شیشــه های موجود بر روی تیغه ها و قاب های منفردی که دارای مساحت 3 متر مربع می باشند و درا رتفاع بیش از 1.5 متر و بالای محل عبور عابرین پیاده نصب شده اند، باید از جنس لمینیت، آبدیده یا شیشــه های با مقاومت بالا که به هنگام شکستن در داخل قاب شیشه باقی می مانند،باشند. استفادها از شیشه های پخت شده به طور قابل ملاحظه ای خطر پذیری لرزه ای را کاهش می دهد ، زیرا در اثر شکستن، این شیشه ها به صورت تکه های ریز بدون گوشه تیز خرد می گردند. شیشه های لایه ای (لمینیت) پس از شکستن در محل خود باقی می مانند و با شکستن به صورت تکه تکه در نمی آیند.

شیشه های مسلح با شبکه ای از ســیم های فولادی در مواردی که شیشه تحت اثر آتش (حرارت بالا) و ضربه نمی باشــد، کاربرد دارند. اســتفاده از شیشــه های لایه ای براي پنجره های نمای طبقه اول باعث کاهش خطرپذیری لرزه ای و افزایش امنیت در مقابل سرقت می شوند. نمای شیشــه ای باید ســازگار با جابه جایی های جانبی سازه طراحی شود. در نماهای شیشه ای فاصله آزاد شیشه در قاب حتما باید به منظور تامین فضای آزاد کافی برای تغییر مکان های ناشی از زلزله رعایت گردد. هر کدام از پانل های شیشــه ای نمای ساختمان باید با حداقل 4 عدد اتصال، مهار شوند. خرابی در نماهای شیشــه ای به هر دو صــورت برون صفحه ای و درون صفحــه ای رخ می دهد.

به طور خاص نماهای شیشــه ای در ســازه های نرم با تغییر مکان نســبی قابل توجه بین طبقات، آســیب پذیر می باشــند. همچنین پنجره های بزرگ نیز به لحاظ لرزه ای آسیب پذیر می باشند. طراحی نماهای شیشه ای وابسته به جابه جایی نسبی (دریفت) طبقه محاســبه شده ســاختمان می باشــد. به طور کلی نماهای شیشــه ای د ر سیستم های سازه ای ســخت تر، که دارای دریفــت طبقه کمتر بوده یا در پنجره هایی که دارای فاصله آزاد بیشــتری در قــاب هســتند، عملکــرد بهتــری دارنــد. در صــورت بــرآورده نشدن این معیار و در اثر تغییر مکان نسبی، خطر جداشدن شیشه از قــاب نگهدارنده و افتادن آن وجود دارد.

برای جلوگیری از پرتاب شدن قطعات شیشــه از یکدیگــر می توان از لایه نازک پلاســتیکی استفاده کرد.  استفاده از این لایه های نازک برای افزایش مقاومت شیشــه ها نیز معمولاً ازلحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. این لایه ها به دلایل دیگری نظیر افزایش امنیت یا کاهش نفوذ گرمای خورشید نیز به کار می روند. اتصال لایه نازک مزبور به گوشــه های قاب پیرامونی ، علاوه برنگه داشــتن تکه های شکسته شده در محل،باعث عدم فروریزی کل قطعه شیشه می شود.

استفاده از نرده استیل شیشه خور برای تراس

زیبایی فوق العاده ای که این محصول به نمای خانه شما می دهد، دل هر ببیننده ای را شیفته خود می کند. واقعا این نرده برای بالکن ها بسیار کارآمد می باشد. حتی می توانید آنرا با انواع نرده استیل طلایی ترکیب کنید و نمای خانه را لوکس تر کنید.  شفافیت شیشه ها یک ویژگی بسیار عالی از نرده استیل شیشه خور می باشد. امروزه افراد بیشتر از نرده استیل شیشه خور در بالکن ها به جای انواع قدیمی نرده استیل تراس استفاده می کنند و روز به روز بر تعداد این افراد اضافه می شود.

بستگی به دکوراسیون منزل و اداره، شما می توانید طرح ایده ال خود را به فروشگاه بدهید و بر اساس آن یک نرده استیل شیشه خور پایه فانتزی تحویل بگیرید. امروزه استفاده از نرده استیل راه پله شیشه دار پایه فانتزی در راه پله ها بسیار به چشم می خورد. زیبایی این محصول با خانه های مدرن و شیک دل هر ایرانی را مجذوب خود می کند. یکی از کاربردهای این نرده، ایجاد حصاری در اطراف استخر منزل می باشد. شما می توانید به راحتی آن طرف نرده را مشاهده کنید و این یک مزیت است که نرده استیل شیشه خور آن را دارد.   

تفاوت نرده استیل شیشه خور با دیگر نرده های تمام شیشه ای

هردو از نوعی نرده شیشه ای می باشند با این تفاوت که در نرده استیل شیشه خور، از استیل برای پایه و دستگیره ها استفاده شده است. در حالی که نرده تمام شیشه ای بدون کمک پایه استیل و یا دستگیره استیل نصب می شود. وجه اشتراک این دو نرده در جنس شیشه استفاده شده در تولید این محصول می باشد. جنس هردو از شیشه های سکوریت و لمینت می باشد که دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت می باشد. شیشه سکوریت دودی قابل تولید و ثبت سفارش در مجموعه شیشه رسالت می باشد برای خرید و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

قیمت شیشه سکوریت
قیمت شیشه سکوریت

قیمت نرده استیل شیشه خور  

بر اساس سه عامل قیمت نرده استیل متغیر می باشد. این سه عامل عبارت است از: شیشه به کار رفته در تولید نرده، قطعات استیل به کار رفته در پایه و دستگیره نرده و متراژ که برحسب متر مربع می باشد. در حالت کلی رنگ طلایی دارای ارزش بالاتر و محبوبیت بیشتری در میان افراد می باشد. که بر این اساس قیمت آن نیز نسبت به انواع دیگر نرده استیل شیشه خور گران تر است. نوع استیل به کار رفته در نرده نیز در قیمت این نرده بسیار تأثیر می گذارد. همچنین شیشه استفاده شده در نرده نیز بر قیمت نرده استیل شیشه خور تأثیر گذاشته است. قیمت نرده استیل شیشه خور نیز با توجه به متراژ محاسبه می گردد.

شیشه های لمینیت به طور گسترده ای در صنایع ساخت و ساز و خودرو و در انواع مختلف تجاری و مسکونی به دلیل ایمنی، امنیت، کاهش صدا و ویژگی های کنترل خورشید مورد استفاده قرار می گیرد.در مدارس، بیمارستان ها، هتل ها و ساختمان های اداری و در هر کجا که نیاز به کنترل صداست ، مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه شیشه رسالت با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع شیشه سکوریت، شیشه لمینیت، شیشه میرال می تواند شما را در زمینه انتخاب و خرید بهترین شیشه راهنمایی کند.جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید.

شیشه سکوریت چند نوع دارد؟

شیشه حمام، شیشه حمام کشویی، شیشه حمام لولایی، شیشه پارتیشن، شیشه بالکن پارتیشن، شیشه دودبند (ضد حریق)، شیشه بالکن تاشو (جمع شو) از انواع شیشه سکوریت می باشند.

ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺳﺎﺧﺖ ﺷﯿﺸﻪ سکوریت چیست؟

ﺗﻬﯿﻪ ﻣﻮﺍﺩ ﺍﻭﻟﯿﻪ ﻭ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﭘﻮﺩﺭ ﺑﺎ ﺩﺍﻧﻪ‌ﺑﻨﺪﯼ ﺑﯿﻦ 1.0 ﺗﺎ 2 ﻣﯿﻠﯽ‌ﻣﺘﺮ، ﺗﻮﺯﯾﻦ ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺩ ﺍﻭﻟﯿﻪ ﺑﻪ ﻧﺴﺒﺘﻬﺎﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﻭ، ﻣﺨﻠﻮﻁ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ 4 ﺗﺎ 5 ﺩﺭﺻﺪ ﺁﺏ ﻭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﺑﻪ ﮐﻮﺭﻩ، ﺫﻭﺏ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﺩﺭ ﮐﻮﺭﻩ ﻭ ﺗﻬﯿﻪ ﺧﻤﯿﺮ ﺷﯿﺸﻪ، ﺑﯽ‌ ﺭﻧﮓ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﻤﯿﺮ ﺷﯿﺸﻪ ﻭ ﺧﺎﺭﺝ ﮐﺮﺩﻥ ﮔﺎﺯﻫﺎ.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *