ویژگی ها و مزایای شیشه سکوریت 

خواه این یک پنجره خانه ، یک مغازه یا یک مرکز امنیتی باشد . شیشه های سکوریتی به طور معمول در کاربرهای تجاری از جمله مغازه های آسیب پذیر، پنجره ها و درهای مستعد شکسته  شدن استفاده می شود. همچنین در انواع دیگر برنامه های در معرض خطر مانند غرفه های پرداخت ، پیشخوان های جواهرات و پیشخوان های نمایشگر استفاده می شود.

مزایای شیشه سکوریت

هدف ما از جدیدترین تولید شیشه های امنیتی در جهت افزایش امنیت داخلی و تجاری برای افزایش امنیت شخصی شما و همچنین ارائه حفاظت بیشتر از دارایی های شما است. برای اطلاع بیشتر ، امروز با شماره زیر میتوانید تماس بگیرید. شیشه رسالت با سابقه 20 ساله و کادر حرفه ای و کار آزموده در زمینه های زیر، در خدمت شما عزیزان می باشد:
• تحویل یک روزه شیشه سکوریت، کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای
• لمینیت شیشه با تصاویر دلخواه شما
• جک پارکینگی و درب اتوماتیک با برند های معتبر اروپایی
• نرده استیل
• برنز کاری و استیل کاری

ایجاد یک خانه امن و ایمن باید در کانون هر پروژه ساختمان مسکونی باشد. این امر به ویژه در مورد توسعه دهندگان در پروژه های تخصصی تأمین مسکن برای افراد آسیب پذیر صادق است. در اینجا ما توضیح می دهیم که چگونه معماران و توسعه دهندگان می توانند از جدیدترین فناوری شیشه های سکوریت برای ایجاد خانه های امن استفاده کنند.
علیرغم اینکه یکی از رایج ترین نقاط دسترسی برای متجاوزان درب و پنجره هر خانه است ، هنگام فکر کردن در مورد امن تر ساختن یک ملک ، پنجره غافل می شوند. برای محافظت از یک ساختمان و اجزای آن ، تعیین محصولات مناسب ، قرار دادن پنجره های مستحکم در صدر لیست اولویت ها برای بسیاری از خانه داران مهم است.
نوآوری های اخیر در توسعه شیشه های سکوریت اکنون تضمین می کند که مردم در برابر صدمات ناشی از دزدی ها یا حوادث طبیعی در امان باشند و یا در شدیدترین حالت ، ساختمان ها را می توان در برابر انواع مختلف حمله محافظت کرد. با این حال، در حالی که شیشه سکوریت و ایمنی از نظر معنایی به هم نزدیک هستند ، بین این دو اصطلاح تفاوتهایی وجود دارد.
بسیار مهم است که معماران تفاوت بین این محصولات و محل مورد نیاز آنها را بدانند ، در صورت تعیین مناسب ترین مکان هایی که باید شیشه سکوریت مورد استفاده قرار بگیرد در درها ، پانل های جانبی درها ، و پارتیشن ها و همچنین پنجره های در ارتفاع کم و شیشه های کم سطح در دیوارها همه مکان های بحرانی محسوب می شوند و به نصب شیشه ایمنی احتیاج دارند.
شیشه سکوریت حرارت دیده خطر تصادف در اثر ضربه یا شکستگی را کاهش می دهد ، در حالی که شیشه های امنیتی برای مقاومت در برابر حملات عمدی طراحی شده اند. البته آخرین مورد از این موارد بیشتر در کاربردهای تجاری در مکانهای پرتردد کاربرد دارد، اگرچه ممکن است ساختمانهای مسکونی پرخطر نیز از مزایای آن استفاده کنند.
نقش شیشه اسکوریت محافظت ساکنین در برابر قطعات حاصل از خوردن شدن شیشه است . شیشه ایمنی دارای دو نوع متداول است شیشه حرارت دیده و شیشه چند لایه است.در فرآیند سفت شدن ، شیشه تحت عملیات گرمایشی و خنک کننده قرار می گیرد که به موجب آن تنش های فشاری بالا در سطوح دارای تنش کششی در مرکز تنظیم می شود. فشارهای سطح بالا ، استحکام آن را افزایش می دهد و به طور معمول استحکام آن در مقایسه با شیشه های معمولی و شیشه های سفت چهار یا پنج برابر است .در فرآیند ساخت شیشه لمینیت ، چندین شیشه شیشه با لایه های پلی وینیل بوتیرال (PVB) ساندویچ شده و با استفاده از گرما و فشار به یکدیگر پیوند می خورند.
شیشه سکوریت چند لایه اگرچه از شیشه حرارت دیده قوی تر نیست اما در صورت شکستن، شیشه چند لایه ،لایه PVB به نگه داشتن قطعات ریز شیشه در محل کمک می کند. کاربرد شیشه های لمینت برای مناطقی که دارای امنیت بالا هستند، به محافظت افراد در برابر گلوله ها کمک کند.

سایر ویژگی های شیشه های سکوریت

شیشه چند لایه

شیشه های چند لایه محافظت بیشتری را برای مردم و خواص نسبتا بیشتری نسبت به سایر محصولات شیشه فراهم می کند. ساخت و ساز دوجداره استاندارد باعث مقاومت این نوع شیشه ها در برابر نفوذ فراهم می کند. شیشه های چند لایه حتی در برابر گلوله ها ، برخورد اشیاء سنگین یا انفجارهای کوچک نیز مقاومت می کنند.
در ساخت این نوع شیشه ها دو یا چند صفحه شیشه ای توسط یک لایه پلاستیکی بادوام به یکدیگر وصل می شوند، که این شیشه را قادر می سازد تا هنگام برخورد و نفوذ اشیاء به آن بسیار مقاومت کند. یکی دیگر از مزیت های شیشه چند لایه سکوریت این است که اگر شکسته شود، شیشه در قاب خود میماند و خطر آسیب دیدگی ناشی پرتاب لبه های تیز و یا ریزش ذرات شیشه را به حداقل برساند.شیشه های چند لایه با نگه داشتن شیشه در داخل قاب ، باعث کاهش صدمات ناشی شکستن شیشه ها در اثر بروز طوفان ها، زمین لرزه ها یا بارگذاری غیرمعمول دیگر بر روی شیشه می شوند. شیشه رسالت با سابقه 20 ساله و کادر حرفه ای و کار آزموده در زمینه های زیر، در خدمت شما عزیزان می باشد:
• تحویل یک روزه شیشه سکوریت، کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای
• لمینیت شیشه با تصاویر دلخواه شما
• جک پارکینگی و درب اتوماتیک با برند های معتبر اروپایی
• نرده استیل
• برنز کاری و استیل کاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *