شیشه میرال و کاربرد آن در مغازه ها به چه صورت می باشد؟

شیشه میرال یکی از انواع شیشه های مقاوم در برابر فشار و گرما است که با استفاده از روش های خاص و حرارت تهیه می شود شیشه میرال از شیشه های معمولی با استفاده از روکش سکوریت تهیه می شود به دلیل مقاومت بالای شیشه میرال اغلب از این شیشه به عنوان شیشه درب و پنجره ساختمان ها استفاده می شود شیشه میرال انواع مختلفی دارد حتی شیشه میرال مغازه ها که به صورت خاص تهیه می شوند دارای تنوع بالایی است. از آنجا که معمولا این شیشه ها برای ویترین یا درب مغازه ها استفاده می شوند تا محصولات به نمایش گذاشته شوند از نوع شفاف یا بی رنگ هستند. از این شیشه به عنوان دیوار های کاذب و جداکننده استفاده می شود. شیشه میرال مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه دارد. الگوی شکست در این شیشه ها با استفاده از حرارت به صورت قابل توجهی تغییر کرده است. معمولا اولین دلیل استفاده از شیشه میرال مقاومت در برابر فشار و تغییر الگوی شکست این شیشه ها است.

شیشه میرال نام دیگر شیشه های نشکن یا شیشه سکوریت است این شیشه ها طی روند حرارت دهی بر روی بهترین برند های شیشه های معمولی تهیه می شوند. الگوی شکست در این شیشه ها به صورت عرضی طراحی شده است یعنی این شیشه ها در اثر شکست به صورت عرضی ترک برمی دارند اما به اطراف پرتاب نمی شوند در نتیجه خطری برای جان انسان نخواهند داشت در شیشه میرال و شیشه لمنیت پس از تهیه امکان برش و تغییر جایگاه پیچ و سایر بخش ها وجود ندارد در واقع ابعاد این شیشه ها از قبل تعیین می شود. امروزه برای دکوراسیون داخلی و خارجی اغلب از این شیشه ها در رنگ های مختلف آبی، سبز، زرد و غیره استفاده می شود. با استفاده از روکش های سکوریت رنگی می توان از این شیشه ها در دکوراسیون ساختمان ها استفاده کرد اغلب این شیشه ها به دلیل ضخامت بالایی که دارند به عنوان شیشه های دوجداره قابل استفاده هستند.

شیشه میرال مغازه

اکثر شیشه های سکوریت اغلب برای درب مغازه ها و ویترین استفاده می شوند برای این درب ها معمولا از شیشه میرال کشویی استفاده می شود. شیشه میرال به دلیل مقاومت بالایی که دارد معمولا به عنوان شیشه بانک ها یا صرافی ها استفاده می شود قیمت شیشه میرال با توجه به قابلیت های آن نسبت به شیشه های معمولی بهتر است. به مرور زمان استفاده از شیشه میرال جایگاه ویژه ای درمکان های تجاری و منازل پیدا کرده است. امروزه ویترین بیشتر آشپزخانه ها و دکوراسیون داخلی منازل از شیشه میرال تهیه می شود.

خرید شیشه میرال

برای خرید شیشه میرال باید ابعاد مورد نظر از قبل مشخص شود. شیشه میرال دیوار و سایر بخش ها پس از تهیه قابل تغییرات نخواهند بود شیشه میرال به راحتی نمی شکند به خصوص شیشه هایی که در دمای بالا تهیه می شوند به هیچ وجه به راحتی شکسته نخواهند شد و در صورت شکست اجزای آنها به صورت ریز مکعبی با لبه های صیقلی در می آید که برنده نیستند در نتیجه یکی از بهترین گزینه برای ساختمان هایی هستند که در معرض لرزش و زلزله قرار دارند. امروزه از شیشه میرال های با کیفیت بالا در صنعت خوردرو سازی استفاده می شود. شیشه میرال دست دوم در صورتی قابل استفاده است که ابعاد آن با ابعاد مکان استفاده بعدی یکسان باشد در صورت وجود هر گونه تغییر ابعاد امکان تغییر در شیشه سکوریت نخواهند. بهتر است برای اطمینان حتما شیشه میرال را از نمایندگی ها تهیه کنید. نصب این شیشه ها به دلیل ظرافت بالای آنها حتما باید توسط متخصصین این زمینه انجام شود. زیرا با کوچک ترین ضربه برش های در سطح شیشه ایجاد می شود در نتیجه شیشه به طور کلی بلا استفاده خواهد شد.  شیشه میرال قیمت مناسبی نسبت به سایر شیشه های موجود در بازار دارد. اغلب بعضی از شرکت ها و نمایندگی های فروش شیشه میرال امکانی را فراهم کردند که مشتری ها بتوانند شیشه های دست دوم یا شیشه شکسته را با قیمت پایین تر از این مکان ها خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *