نصب شیشه سکوریت در شهر های مختلف و راهنمای تعویض شیشه سکوریت

نصب شیشه سکوریت باید با مهارت خاص انجام شود شیشه های معمولی کیفیت بالایی ندارند در نتیجه به سرعت خورد می شوند، اما شیشه سکوریت قبل از تولید باید برش داده شود و اندازه هر کدام مخصوص است شیشه های خام به راحتی برش داده می شوند و نصب آنها نیاز به مهارت خاصی ندارد اما این شیشه ها بی کیفیت هستند و عمر زیادی ندارند شیشه سکوریت برای جلوگیری از خط و خش قبل از تولید برش داده می شود و به اندازه ی مورد نیاز تولید می شود. 
این شیشه به عنوان یک شیشه مقاوم و زیبا در راهروها و آسانسور ساختمان یا به عنوان دیوار کاذب استفاده می شود امروزه نصب و تولید شیشه سکوریت به دلیل مهارت و ظریف کاری های بالای آن به کار تخصصی تبدیل شده است که باید با مهارت کامل انجام شود. 
برای تهیه شیشه سکوریت باید با مراکز تولید این شیشه تماس بگیرید و اندازه های مورد نیاز خود را به آنها سفارش دهند تا در کارخانه ها محصولات با اندازه مورد نیاز شما تولید شود شیشه سکوریت در واقع نوعی شیشه است که به دلیل مجاروت با دمای بسیار بالا در زمن تولید مقاوم شده است این شیشه در صورت شکست به دانه های ریز با کناره های صیقلی تبدیل می شود که جان انسان را تهدید نمی کند برای نصب شیشه سکوریت بهتر است مهندسین شرکت مورد نظر به محل مراجعه کنند و برای تایید اندازه گیری ها اقدام نمایند در

صورت تولید شیشه سکوریت در اندازه ی دلخواه امکان تغییر این اندازه ها وجود ندارد. 
همچنین بسیاری از شرکت های تولید شیشه سکوریت نمای 3D قبل از نصب شیشه را نمایش می دهند تا شما را دقیقا با شمای ساختمان پس از نصب شیشه سکوریت آشنا کنند. در نهایت دستور ساخت شیشه ها به کارخانه فرستاده می شود تا شیشه ها در اندازه های مناسب تهیه شوند.

Installing Miral Glass، شیشه سکوریت
Installing Miral Glass، شیشه سکوریت

راهنمای تعویض و نصب شیشه سکوریت

 گاها به دلایلی از جمله تغییر دکوراسیون داخلی منازل یا تغییرات شیشه درب کابیت و لوازم دیگر باید نصب مجدد و تعویض شیشه ها انجام شود یراق آلات استفاده شده در نصب شیشه سکوریت نشکن اثر مهمی در روند کار دارند همچنین این یراق در طول عمر شیشه ایفای نقش می کنند استوپ، لوپ و گیره ها نقش مهمی در نحوه نصب شیشه سکوریت و یراق آلات دارند یراق شیشه علاوه بر تامین طول عمر مناسب بر زیبایی شیشه ها افزوده می کنند. گاها برای بالا بردن آگاهی کارشناسان در این زمینه از فیلم آموزش نصب شیشه سکوریت با استفاده از یراق آلات پیشرفته استفاده می کنند آلیاژ استفاده شده برای هر کدام از این یراق هرچقدر که مرغوب تر باشد امکان زنگ زدگی یا شکستن بست ها را کمتر می کند. راهنمای تعویض و نصب شیشه سکوریت بسیار حساس است و نیاز به آموزش دارد.

فیلم نصب شیشه سکوریت

گاها برای کیفیت دادن به کار نصابان شیشه سکوریت از فیلم های آموزشی استفاده می شود که جزئیات نصب شیشه سکوریت را با به صورت کاملا دقیق نمایش می دهد. این مراحله برای افزایش سطح آگاهی نصابان شیشه سکوریت انجام می شود جزئیات نصب این شیشه برای هر مکان متفاوت است برای بخش هایی که از شیشه ای بزرگ استفاده می کنند که دائما باز و بسته می شود و به صورت کامل با محیط پیرامون و انسان در ارتباط است باید دقت بیشتری به جزئیات داشته باشیم نصب شیشه سکوریت مغازه یا درب های کشویی باید با دقت بالا با استفاده از بست های با کیفیت انجام شود در غیر این صورت این بست ها به سرعت شکسته می شوند و باعث ترک در شیشه درب خواهند شد.

نصب شیشه سکوریت در شهر های مختلف

معمولا در نصب شیشه سکوریت در تهران با استفاده از کارشناسان و متخصصان نصاب شرکت های تولید کننده با ضمانت اجرایی انجام می شود در نتیجه امکان شکست یا خرابی در شیشه ها به حداقل می رسد در شهر های بزرگ مانند تبریز یا اصفهان که جزو شهرهای تولید کننده شیشه سکوریت و لمینت در کشور هستند استفاده از متخصصان با مهارت رواج دارد نصب شیشه سکوریت در تبریز با استفاده از نصابان شرکت های تولید کننده انجام می شود نصب شیشه میرال در اکثر شرکت ها با استفاده از برنامه های کاربردی انجام می شود که به صورت 3D بر روی صفحه کامپیوتر نمایش داده می شوند استفاده از این برنامه ها بدون اطلاعات قبلی برای افراد بی تجربه یک خطر بلقوه محسوب می شود در صورت عدم نصب با کیفیت، شیشه سکوریت در اثر گرما یا سرمای شدید شکسته می شود در نتیجه نه تنها قسمت اعظم شیشه ها در مجاورت هم از بین می روند بلکه هزینه زیادی به خریدار تحمیل می شود و جایگزینی این شیشه ها در نقاط مرتفع و معماری خارجی ساختمان ها مجددا دشوار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *