مکان استفاده از شیشه سکوریت ، شیشه میرال، خرید و نصب، کاربرد آن

این شیشه معمولا دارای روکش شیشه لمینت نمی باشد در نتیجه  مقاومت زیادی ندارد از شیشه سکوریت ارزان تنها برای مصارف در اندازه های کوچک می توان بهره برد و برای اندازه های بزرگ و نماسازی های خارجی نمی توان از شیشه سکوریت ارزان بدون حفاظ استفاده کرد قیمت شیشه سکوریت ارزان  تفاوت زیادی با شیشه معمولی ندارد اما می تواند نماسازی بهتر و کامل تری برای پنجره ها یا درب کابینت ها داشته باشد از این شیشه بیشتر برای مکان هایی که نیاز به نماسازی های داخلی ظریف دارند استفاده می شود. همچنین امکان استفاده از این شیشه ها در لوازم خانگی کوچک که با حرارت مجاروت ندارند وجود دارد.

شیشه سکوریت ارزان استفاده زیادی در مصارف داخلی ساختمان ها دارد این شیشه ها  به عنوان شیشه سکوریت ارزان رفلکس بیشتر برای پنجره های مجارو با داخل محیط استفاده می شوند. عدم استفاده از شیشه لمنیت واستفاده از فرایند پیچیده در تولید این شیشه ها باعث می شود که قیمت آنها تا حدود زیادی کاهش داشته باشد این شیشه در صوت شکست به اندازه های ریز با لبه های صیقلی تبدیل می شود که عملا برای انسان تهدید محسوب نمی شود کیفیت این شیشه ها در نوع خود خوب است اما برای مکان هایی که نیاز به شیشه های یک دست و بزرگ دارند نمی توان از شیشه سکوریت ارزان استفاده کرد این نوع شیشه سکوریت دارای فرایند های ساده تر تولید می باشد و گاها از یک روکش رفلکس بر روی شیشه معمولی در طراحی این شیشه ها استفاده می شود خرید شیشه سکوریت ارزان دست دوم برای مکان هایی که می خواهند حداقل هزینه را انجام دهند با توجه به تطبق اندازه شیشه ها با هم انجام می شود شیشه سکوریت ارزان درب مغازه ها از این نوع شیشه ها با فرایند تولید کاملا ساده هستند.

مکان استفاده از شیشه سکوریت ارزان

معمولا شیشه سکوریت ارزان ببیشتر به عنوان شیشه بالکن یا پنجره های کوچک استفاده می شود شیشه سکوریت ارزان پنجره بیشتر برای پنجره منازل یا محیط های کوچک مانند سرویس بهداشتی ها استفاده می شود و  برای پنجره های بزرگ و وسیع یا نمای کرتین وال به هیچ عنوان نمی توان از این شیشه ها استفاده کرد. کیفیت شیشه سکوریت ارزان برای کرتین وال ها در انواع مختلف به هیچ عنوان مناسب نیست و حتی نمی توان از این شیشه به عنوان جایگزین شیشه لمینت کوچک استفاده کرد.
می توانید از این شیشه ها برای بهینه سازی فضا در اطراف  و حصار کشی در مکان کوچک بدون امکان دسترسی به خارج از ساختمان استفاده کنید. یکی از استفاده های شیشه سکوریت ارزان در حیاط منازل برای تهیه باغچه یا گلخانه های کوچک است نماسازی های ساده با استفاده از شیشه سکوریت ارزان در معماری داخلی می تواند ظاهر زیبا و قابل توجهی به منزل شما بدهد به علاوه هزینه زیادی برای تهیه این نماسازی ها پرداخت نمی شود.

Cheap Miral Glass، شیشه سکوریت
Cheap Miral Glass، شیشه سکوریت

خرید و نصب شیشه سکوریت ارزان

نصب شیشه سکوریت ارزان باید توسط افراد خاص انجام شود این شیشه ها معمولا ظریف هستند و به راحتی دچار خط و خش می شوند تولید انواع خاصی از شیشه سکوریت ارزان همانند شیشه سکوریت مقاوم با تعیین اندازه های قبلی پیش از تولید انجام می شود به همین دلیل اشتباهات در نصب و حمل این شیشه ها باعث ایجاد خسارت می شود نصب و برش شیشه سکوریت ارزان برای مکان هایی مانند دیوارهای کاذب باید بسیار دقیق و آهسته انجام شود برش شیشه سکوریت باید پیش از نصب این شیشه ها انجام شود تا امکان ایجاد خط و خش در زمن نصب وجود نداشته باشد. 
پارتیشن بندی هایی که به وسیله این شیشه انجام می شود تنها برای مکان هایی قابل انجام است که در معماری داخلی ساختمان قرار می گیرند. همچنین برای قفسه هایی که لوازم سنگین در انها قرار داده نمی شود و عریض هستند می توانید از شیشه سکوریت ارزان با قطر زیاد استفاده کنید
خرید شیشه سکوریت ارزان در تهران بیشتر در نمایندگی های عمده این محصولات انجام می شود بهتر است قبل از خرید به مکان  فروش این شیشه ها مراجعه کنید و طرح و کیفیت هر کدام از آنها را از مشاوران بپرسید طراحی مورد نظر برای استفاده از این شیشه ها در ساختمان توسط کارشناسان با استفاده از برنامه های 3D به نمایش گذاشته می شود امکان اضافه کردن رنگ های مختلف به این نوع شیشه ها در مکان تولید عمده شیشه سکوریت و شیشه لمینت وجود دارد قیمتی که برای این شیشه ها در تهران و کرج در نظر گرفته شده است بسیار مناسب طراحی دکوراسیون های ساده است. 
برش شیشه سکوریت بیشتر به صورت مربع یا مستطیل می باشد اما امکان تغییر شکل این شیشه ها وجود دارد می توانید شیشه سکوریت های خاصی را به عنوان شیشه میز نهار خوری با ظاهر گرد ببینید بیشتر شیشه های استفاده شده در کابینت ها یا شیشه های میزهای نهار خوری و کنسول ها از نوع شیشه سکوریت ارزان هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *