بهترین غلطک درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه درب اتوماتیک شیشه ای به گونه ای طراحی شده اند که از نظر ساز و کار با درب های قدیمی تفاوت هایی دارد . برخی از این درب ها با نیروی برق باز و بسته می شوند و به صورت تمام اتوماتیک هستند.درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر زیبایی در محیط ،کیفیت و ایمنی بالایی دارد. این نوع درب ها به دلیل زیبایی ، کیفیت ، ایمنی ، تردد آسان ، تنوع در طرح و رنگ ، جلوگیری از اتلاف انرژی و جلوگیری از ورود سرما ،گرما،گردو خاک به داخل مورد توجه بسیاری از طراحان و معماران داخلی قرار می گیرد.غلطک درب اتوماتیک شیشه ای قطعه ای می باشد که بر روی ریل درب قرار می گرد و حرکت درب شیشه ای را در جهت های مختلف امکان پذیر می کند.در ادامه می خواهیم به بررسی غلطک درب اتوماتیک شیشه ای، کاربرد و ویژگی های آن به طور مفصل بپردازیم با ما همراه باشید.

کاربرد غلطک درب اتوماتیک شیشه ای

زمانی که حسگرهای موجود در انواع درب اتوماتیک شیشه ای وجود اجسام و افراد را تشخیص می دهند،سیگنال هایی را که مربوط به باز و بسته شدن درب می باشد به  کنترل باکس ارسال کرده و با آنالیز این سیگنال ها موتور درب اتوماتیک نیروی لازم را برای حرکت درب تامین می کند.تمامی نیروی منتقل شده در نهایت به غلطک درب اتوماتیک شیشه ای منتقل شده و جنس اغلب غلطک درب اتوماتیک شیشه ای از آلومینیوم است. غلطک درب اتوماتیک شیشه ای سبک و در عین حال بسیار باکیفیت در برابر نوسانات دمایی ،رطوبت و اصطکاک محیط می باشند.غلطک درب اتوماتیک شیشه ای با حرکت نرم و روان خود می توانند به روان و سریع باز و بسته شدن درب های شیشه سکوریت کمک کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید و از راهنمایی و مشاوره این عزیزان بهره مند شوید.همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند.به طور کلی درب های اتوماتیک برای عملکرد صحیح در زمان باز و بسته شدن نیاز به تعدادی غلطک دارند .تعدادی از غلطک درب اتوماتیک شیشه ای برای تحمل وزن هر لنگه از درب هها استفاده می شود و غلطک های دیگر حفظ تعادل و جلوگیری از لرزش و ارتعاش در زمان جا به جایی و حرکت درب شیشه ای را دارند.

بهترین غلطک درب اتوماتیک شیشه ای

جنس غلطک درب اتوماتیک شیشه ای بسیار مهم است زیرا با کوچکترین آسیب در این قطعه درب اتوماتیک شیشه ای عملکرد خود را از دست می دهد و دیگر قابل باز و بسته شدن درب نیست .غلطک درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل تماس دائم با محیط بیرونی باید در برابر نوسانات محیطی از جمله نوسانات دمایی ، رطوبتی مقاوم باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.در غیر این صورت دچار مشکلاتی از جمله انبساط و انقباض ،زنگ زدگی می شود و عملکرد مناسب خود را از دست می دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید بهترین غلطک درب اتوماتیک شیشه ای می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه ما با کارشناس و مشاورین ما در ارتباط باشید.  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *