مزایای استفاده از شیشه سکوریت

مزایای شیشه سکوریت 

شیشه سکوریت نوع خاصی از شیشه ها است که هنگامی که خرد میشود لب های خرد شده آن دارای قسمتهای لبه دار و تیز نخواهند بود. شیشه سکوریت دارای بسیاری از ویژگی های ایمنی است که آن را برای انواع کاربرد مناسب می کند. معمولاً در اتومبیل ها و ساختمانهای عمومی مانند پایانه های اتوبوس ، غرفه تلفن و هر مکان دیگری که در معرض خطر خرابکاری یا خرابی تصادفی قرار دارد، استفاده می شود. شیشه سکوریت شده توسط چندین فرآیند مختلف ساخته شده است ، برخی از این فرایندها شامل مواد شیمیایی هستند ، برخی شامل تغییرات دما هستند. هر کدام باعث ایجاد تغییرات شیمیایی در شیشه می شوند که باعث شکننده تر نشدن آن می شوند و باعث می شوند که هنگام اعمال زور بر روی شیشه سکوریت، شکسته نشوند.
شیشه رسالت دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع شیشه سکوریت و شیشه لمینت و دارای کادر حرفه ای و کار آزموده میباشد. شیشه رسالت در زمینه های فروش و نصب انواع درب های شیشه ای، درب های کرکره ای، شیشه های سکوریت، شیشه های لمینت در خدمت شما عزیزان می باشد

ایمنی
ایمنی اصلی ترین مزیت شیشه سکوریت است. استفاده از شیشه سکوریت باعث کاهش خطر آسیب دیدگی ناشی از فشرده سازی شده این شیشه ها می شود. از این نوع شیشه ها میتوان در مکان هایی که خطر شکستگی اجتناب ناپذیر است، استفاده کرد. شیشه سکوریت به دلیل نحوه اتصال مولکولها بهم فشرده میشوند. همچنین به طور مساوی خرد می شود و به قطعات کوچک خرد می شود حتی اگر در یک سر شیشه نیرو اعمال شود. این بدان معناست که بندهای بزرگتر شیشه شکسته ترک نمیخورند و هنگام شکسته شدن شیشه به هوا یا اطراف پرتاب نمیشوند. بخاطر این امر استفاده از آنها در خودروها و کامیون ها را بسیار مطلوب تر می‌کند.

جارو زدن آسان آن 
تمیز کردن شیشه سکوریت خیلی راحت تر از شیشه های معمولی است. از آنجا که به قطعات کوچک خرد می شود، تیکه های تیز کمتری وجود خواهد داشت که میتوان براحتی آنرا جارو کرد. شیشه سکوریت را می توان مانند سنگهای کوچک جارو کرد و بدون ترس از سوراخ شدن پلاستیک زباله، آنها رو داخل کیسه های زباله انداخت 

استحکام – قدرت
شیشه سکوریت بسیار قوی تر از شیشه معمولی است. فرآیند مورد استفاده در ساخت آن باعث ایجاد پیوند قوی تر بین مولکولهای موجود در شیشه می شود. این بدان معنی است که می توان از شیشه در برنامه هایی استفاده کرد که به سطح قوی تری نیاز دارند ، مانند شیشه های جلوی اتومبیل و قطارها ، پنجره ها در آزمایشگاه ها و راهروهای شیشه ای.

مقاومت در برابر حرارت
شیشه سکوریت نیز نسبت به شیشه های معمولی نسبت به گرما مقاوم تر است. این یکی دیگر از اثرات فرآیند ساخت شیشه است. از آنجا که گرما در طی فرایند اعمال می شود ، مولکول ها در برابر درجه حرارت بالاتر مقاومت بیشتری می کنند. حتی وقتی که شیشه بر روی شعله مستقیم قرار داده می شود ، شیشه ذوب یا تضعیف نمی شود. این باعث می شود آن را برای مصارف آزمایشگاهی ، کلاه های آتش نشانی و ساختمانهایی که باید با شیشه های سخت آتش سوزی ساخته شوند، ایده آل کند.
شیشه سکوریت نیز مزایای نامشهود بسیاری دارد. از آنجایی که خطر آسیب دیدگی را کاهش می دهد ، همچنین باعث کاهش ریسک دعوی می شود. این ایده آل برای ساختمان های عمومی و شرکت های خصوصی است که بازدید کننده زیادی دارند و در صورت شکستن یک صفحه شیشه ای در ساختمان آنها و کسی مجروح نمی شود در معرض خسارت قرار بگیرند. این امر در مورد شرکتهای صنعتی نیز صادق است که کارگران به شیشه ایمنی وابسته هستند تا از گرما و پرتاب اجسام مختلف در محل کار محافظت شوند. از شیشه سکوریت در دور زمین بازی هاکی روی یخ برای محافظت طرفداران در برابر توپ بازی استفاده می شود و می تواند ضربه ای مستقیم برابر با سرعت 100 مایل در ساعت را تحمل کند. این باعث می شود هواداران یا بازیکنانی که در زمین بازی میکنند حتی در هنگام شکستن، آسیب نبینند.
شیشه سکوریت در انواع مختلفی از کارهای روزمره از جمله رایانه ، تلفن های هوشمند ، پنجره ، وسایل آشپزخانه ، محفظه های وان و وسایل نقلیه استفاده می شود. چرا باید به جای شیشه معمولی از شیشه سکوریت استفاده کرد؟


شیشه رسالت دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع شیشه سکوریت و شیشه لمینت و دارای کادر حرفه ای و کار آزموده میباشد.

شیشه رسالت در زمینه های فروش و نصب انواع درب های شیشه ای، درب های کرکره ای، شیشه های سکوریت، شیشه های لمینت در خدمت شما عزیزان می باشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *