مزایای استفاده از شیشه میرال

مزایای شيشه ميرال


شيشه ميرال در حین تولید فشرده شده و با گرما و سرما تحریک می شود و در مقایسه با شیشه شناور معمولی مقاومت بسیار بیشتری به آن می بخشد. شيشه ميرال برای استفاده در بسیاری از برنامه های مختلف ، از صفحه نمایش های خانگی، دوش حمام و صفحه شیشه ای گرفته تا صفحه های لمسی و پنجره های آپارتمانی مرتفع ایده آل است. ما در مورد کاربردهای مختلف شيشه ميرال و فواید آن بحث می کنیم.


1. قدرت
شيشه ميرال به دلایلی به عنوان نوعی شیشه ایمنی شناخته می شود. این نوه شیشه پنج برابر قوی تر از شیشه معمولی با همان اندازه و ضخامت است، به این معنی که می توانددر برابر ضربه بسیار سخت تر مقاومت کند و کمتر در معرض خرد شدن است. شيشه ميرال با شیشه چند لایه متفاوت است ( شیشه چند لایه بیشتر برای شیشه های اتومبیل استفاده می شود)، زیرا هر دو محصول از شیشه استاندارد قوی تر هستند ، اما هنگام خرد شدن اکشن های متفاوت از هم نشان میدهند. در حالی که شیشه های چند لایه قطعات بهم چسبیده را به اندازه کافی طولانی نگه می دارند تا جایگزینی برای آن پیدا شود ، شيشه ميرال به صدها قطعه کوچک که تیز یا فشرده نیستند شکسته می شود و خطر آسیب را کاهش می دهد.


2. مقاومت در برابر حرارت
شيشه ميرال تا پنج برابر نسبت به شیشه استاندارد در برابر حرارت مقاوم است و این نوع شیشه می تواند درجه حرارت را تا 250 درجه تاب تحمل کند. این امر در صورت بروز آتش سوزی بسیار ایمن تر می شود و به همین دلیل است که بیشتر آپارتمان های بلند، ساختمان های دولتی، مدارس و دفاتر ازشيشه ميرال برای پنجره های خود استفاده کرده اند. شیشه دو جداره، که دو صفحه شیشه ای است که در کنار هم قرار گرفته اند، می توانند در صورت انتخاب شيشه ميرال، عایق حرارتی بیشتری را فراهم کنند و به شما کمک می کند تا هزینه قبض های انرژی را در طول زمستان کاهش دهید.


3. کاهش صدا
شيشه ميرال تقریباً دو برابر شیشه های استاندارد معمولی توانایی عایق صوتی را دارد. به همین دلیل است که همه شیشه های مورد آزمایش عایق صوتی قرار میگیرند به همین دلیل باعث کاهش سطح سر و صدا تا 60 دسی بل می شود. این کار باعث می شود در فضای استودیویی ، سالن ورزشی ، رستوران یا سینما ، که در آن کاهش صدا اهمیت دارد این نوع شیشه ها کاربردی تر باشد.


4. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش
شيشه ميرال 65 درصد از اشعه ماوراء بنفش را جذب می کند و SPF حدود 16 را به آن می دهد . می توانید از رنگ برنز یا خاکستری استفاده کنید ، که با مسدود کردن پرتوهای UV بیشتر ، SPF شيشه ميرال شما را افزایش می دهد.


5. مقاومت در برابر ضربه
شيشه ميرال فقط قوی تر نیستند بلکه در مقایسه با شیشه های معمولی بسیار مقاوم در برابر ضربه نیز هستند. این امر باعث می شود در بسیاری از مکان ها ، مانند پنجره های دفاتر شخصیت های مهم سیاسی و آپارتمان ها، حمام های شیشه ای و پنجره های سرپناه اتوبوس از نظر کاربردهای ایمنی مناسب باشد.


6. زمان
شيشه ميرال شده اغلب برای شیشه های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا بسیار با دوام تر و در معرض شکستگی کمتری نسبت به شیشه های استاندارد هستند. میزهای ناهار خوری شیشه ای، دوش حمام استفاده میشوند.
شیشه رسالت دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع شیشه سکوریت و شیشه لمینت و دارای کادر حرفه ای و کار آزموده میباشد.

شیشه رسالت در زمینه های فروش و نصب انواع درب های شیشه ای، درب های کرکره ای، شیشه های سکوریت، شیشه های لمینت در خدمت شما عزیزان می باشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *