قیمت کرکره برقی و خرید آن به چه صورت می باشد؟

کرکره برقی در واقع همان درب های کرکره ی رول آپ قدیمی است که برای سهولت استفاده به آن موتور اضافه شده است قیمت کرکره برقی اغلب از کرکره های سنتی بالاتر است اما استفاده از این نوع کرکره راحت تر است امروزه طرح های جدید کرکره برقی بیشتر به عنوان جایگزین درب پارکینگ منازل استفاده می شود. کرکره برقی یکی از نیازهای منازل هوشمند است و باعث سهولت استفاده و افزایش امینت می شود استفاده از ریموت های مخصوص باعث می شود بدون نیاز به دست و اتلاف وقت کرکره باز و بسته شو اکثر کرکره های برقی از فولاد تیغه ای مقاوم تولید می شوند این نوع کرکره یکی از انواع کرکره برقی ضد سرقت است و معمولا برای درب پارکینگ های طبقاتی، بانک، منازل و غیره کاربرد دارند امروزه به دلیل افزایش امنیت ، آسودگی و کارکرد راحت کرکره های برقی اصناف به این نوع کرکره  روی آورده اند کرکره های برقی باید به صورت صحیح و حرفه ای طراحی شوند تا استهلاک و تعمیرات آنها در کوتاه مدت به حداقل برسد.

کرکره برقی یکی از جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته به عنوان جایگزین درب های سنگین قدیمی است. اکثر اصناف برای افزایش امنیت کسب و کار خود ترجیح می دهند کرکره های برقی را جایگزین کرکره های سنتی و دستی کنند بهترین کرکره های برقی به صوت حرفه ای در ابعاد مختلف طراحی می شوند تا علاوه برسهولت استفاده بر زیبایی دکوراسیون خارجی تاثیر گذار باشند تقریبا کرکره برقی مغازه ها یکی از رایج ترین شکل استفاده از کرکره های مدرن برقی است و در تمامی ابعاد به راحتی قابل تهیه است کرکره برقی فولادی بیشتر به منظور جلوگیری از استهلاک کوتاه مدت و مقاومت بالاتر تهیه می شوند کرکره های برقی مدرن در حال جایگزینی به عنوان درب های منازل هستند. تیغه های رنگی زیبا در طراحی کرکره های برقی باعث می شود زیبایی معماری خارجی ساختمان های تجاری تا حدود زیادی افزایش پیدا کند. اغلب هزینه تهیه کرکره ای برقی کمتر از دزب های سنگین است و معمولا استفاده از ارام بند و سایر وسایل جانبی برای کرکره های برقی  راحت تر است.

قیمت کرکره برقی :

توجه کنید هیچگاه نمی توانید از یک تعریف عام برای تمامی اجزای کرکره برقی استفاده کنید. تنوع اجزای به کار رفته در کرکره برقی بسیار بالا است و هر نوع از کرکره برقی با رنج قیمت متنوع دارای اجزای با قیمت خاص است توجه کنید در هر صورت بهتر است کرکره برقی را از نمایندگی ها تهیه کنید و کرکره برقی دست دوم نخرید کرکره های برقی یکی از لوازم پر استفاده هستند و معمولا پس از مدتی دچار استهلاک می شوند در نتیجه کرکره های برقی دست دوم به تعمیرات بیشتری نیاز دارند و اکثر آنها شامل گارانتی ضمانت نمی شوند. طراحی کرکره برقی برای هر یک از اصناف متفاوت است و اغلب برای هر نوع از کرکره های برقی از روانشناسی رنگ ها استفاده می شود به طور مثال در اغلب مکان های فروش گل و گیاه از کرکره های برقی سبز استفاده می شود یا در مکان های فروش آکواریونم ها معمولا از تیغه های فولادی آبی بیشتر استفاده می شود حتی تنوع در رنگ تیغه ها می تواند بر روی کسب و کار شما اثرگذار باشد.

خرید کرکره برقی :

 امروزه به دلیل تنوع کرکره های برقی امکان تهیه و سفارش اینترنتی کرکره برقی با طراحی های متفاوت از طریق سایت های اینترنتی وجود دارد خرید کرکره برقی در تهران و اکثر شهرستان ها از نمایندگی ها انجام می شود اما امکان سفارش مدل های خاص به صورت اینترنتی نیز وجود دارد برخی از اصناف و مکان های تجاری برای افزایش جذاب محیط خارجی از کرکره برقی با ابعاد متفاوت و رنگ بندی خاص استفاده می کنند که معمولا انحصارا در بعضی از نمایندگی ها تولید می شود به همین دلیل نیاز است این کرکره ها را از همان نمایندگی سفارش دهند کرکره برقی طرح چوب یکی از انواع کرکره های برقی پر استفاده به عنوان جایگزین درب منازل است این نوع کرکره با رنگ بندی متنوع یکی از رایج ترین انواع کرکره های برقی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *